2 Nisan 2009 Perşembe

RIVERSIDE'DA AZİZ YILDIRIM SESLERİ-3


Efendim gün geçmiyor ki Riverside'dan bizi hayrete düşürecek bir haber gelmesin, daha dün 53A tribünündeki taraftarlara maça giriş sırasında bileklik takılacağı konusunda yazı yazmıştık, bugün de kulüp tarafından bu haberin Flying Dutchman tarafından uydurulduğu açıklandı. Kulüpten yapılan açıklamada başkan Gibson "Sevgili futbolseverler, böyle bir uygulama kulübümüzce yoktur, Flying Dutchman blogunun yazarları okuyucularına ufak bir oyun oynamıştır, dün günlerden neydi ha neydi?" diye çıkıştılar. Konu ile ilgili görüşlerini aldığımız FlyingDutchman da "ne yapayım baktım ne yazsak inanıyorlar, hazır daha önceden de bir Riverside hadisesi yaşanmıştı, allayıp pullayıp yayına verdik, yoksa ne bilekliği adamın aklını alırlar İngiltere'de, orası E Blok'a benzemez" şeklinde yanıt verdi. Dutchman'ın "lan nasıl yedirdim 1 Nisanı" diye kız kıs gülmesi de gözlerden kaçmadı. Olay yerinden geçen Joe Jonese Ateşdağlı, kalabalığın arasında kulübü protesto için gelen varol döken'i gördüğünde "ulen varol, yedin mi bu tavuğu, Riverside tribünlerinde demir mi var, neyle ayırıyorlar 53A'yı" diye sataşınca varol'un takvimdeki 1 Nisan yaprağını yediği bildirildi.


Velhasıl arkadaşlar rahat olun, bu bizim tavşanımızdır, yok böyle bir dava. Ne yapalım duramadık...

4 yorum:

varol döken dedi ki...

olsun fırsattan istifade tribünlere giydirmiş oldum!

valla yazmazsam çıldıracağım dün geceki tribünleri... oradaki herkese tek tek bileklik takıp, değil bir daha milli maça, halı saha maçını izlemeye gitmelerini yasaklamak lazım! hollandalıları neden sevdiğini bir kez daha anladım abi, sana yemin ediyorum bir ara koca statta sadece ben ve hollandalı arkadaşım türkiye diye bağırıyordu!

bu arada ben ilk defa gördüm, ali sami yen cehennemi falan, güldüm... insanın kendine attığı yalanın sınırı yokmuş bunu anladım...

çağrı dedi ki...

Aboo ciddi ciddi de yorum yazmıştım,bilir kişi raporu vermiştim :)

mute dedi ki...

Valla ben de yemiştim. Kapak oldu bize, her yazılana inanmamak lazım demek ki. Bir de arada takvime bakmak lazımmış :)

Protanopia dedi ki...

1 Nisan'a o kadar salladıktan sonra yemememiz mümkün değildi.