3 Nisan 2009 Cuma

STRANGE CM HAPPENINGS vol.26


























Bu haftaki Strange Cm Happenings bölümünün ilk fotoğrafı Hakan Aksu arkadaşımızdan. Şimdi yalan yok ben bu F.M denen zımbırtıyı oynamadım. Sadece CM 01'i Türkiyede iken oynamıştım, o yani. Lakin bu ilk fotoğrafdaki Olayın bölüm adı tabiri ile "Strange" olması sanıyorum Doğan Aydın adlı futbolcunun geleceğin Hakkı Yeten olarak lanse edilmesi. İnsanın sorası geliyor, Bu Beşiktaş tarihinde başka ünlü futbolcu yok muydu ki 50 yıllık mazisi olan Hakkı Yeten'i anlatıyorsun Sigames bize? Ama sanıyorum ki bu oyuncunun mental özellikleri üst seviyede, Hakkı Yeten gibi beyefendi, dürüst, sportmen ve sadakatli. Baba Hakkı bu, boru mu?

Neyse, teşekkür edelim Hakan arkadaşımıza.

İkinci fotoğrafı yollayan arkadaşın ismi yok. Mail adreside cowboy_34cm_ist gibisinden. Deşifre etmeyelim, ayıp olur çocuğa. Bu arkadaşımızın yolladığı ekran görüntüsünde ilk önce dört takımın puanının aynı olduğunu görünce açıkcası çok şaşırmadım. Bu arkadaşa Yok mu elinde daha güzel bir enstantane? dedim. Abi daha ne olsun, adamlar sıfır çekmiş dedi. İlk başta görememişim. E yani yuh Charlton, insan bir tane maç alır.

Strange CM Happenings

By Joe Jonese Ateşdağlı

2 yorum:

Sosyal_FB dedi ki...

Baba Hakkı'nın bir de tribüne maslahat gösterme mevzusu vardır.

memduh95 dedi ki...

next hakkı yeten çok karşılaşılan bir şey fm'de. ayrıca tanju vs.