4 Mayıs 2009 Pazartesi

BLOG İDMAN YURDU'NDAN KÖTÜ BAŞLANGIÇ



Tamam, kaptan olarak sorumluluğu üzerime alıyorum. Ortada bir suç varsa benimdir. Takımı daha önce toplamalı ve uyumu sağlamalıydım. Ama zaman da dardı be kardeşim. Ben de isterim takımı Abant'ta kampa alayım, mangal partisiyle arkadaşlığı tamamlayalım, taraftar bir tepsi baklava getirsin, Varol'un ağzına tıksın! Olmadı olamadı.

Karşımızda civa gibi gençleri görünce, savunma ağırlıklı bir oyun ortaya koymayı planladık. 3-1-1 taktiğiyle ilk yarı epey sıkı mücadele ettik (Bu arada maçın video görüntüleri de çekildi, ama biz sadece ilk yarıyı izletmeyi planlıyoruz, di mi zoban?). Devreyi 2-1 önde kapadık kapamasına da, bir iki pozisyonda hakemin kararı biraz sinir bozucuydu. Son adamı geçmişken düşürülünce ve hakem buna sarı kart verince çıldırmamak elde değilmiş, bunu söyleyelim.

Sonra birkaç pozisyonumuz var kritik kaçan ama maçın bu noktaya gelmesinde Noat SamisA'nın hakkını teslim etmemiz gerekli. Salih, Rüştü'nün Brezilya maçları performansından daha iyi bir maç çıkardı.

Maçın dönüm noktası da rakip eksik kalmış ve biz maça tekrar asılabilecek durumdayken kontraataktan yediğimiz 4. goldü herhalde. Sağlık olsun diyelim. Velhasıl Atahan bundan sonra Sabri'ye yanlış pas attı diye saydırırken, Ömer de Youla boş kaleye atamadı diye delirirken daha sabırlı olacaktır. Bu da maçın kazandırdıklarından olsun.

Haftaya daha sıkı bir maç olacaktır. Turnuvadan 3 puanla ayrılmayı planlıyoruz. 10 Mayıs Pazar günü 18:20'de tüm taraftarları maça bekliyoruz!

Fotoğraftakiler - soldan sağa: Pennearabiata (Ali), Mayislar (Atahan), Ömer, PCLion (Uğur), Noat SamisA (Salih), Tunchay

by tunchay

18 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

Bu adamların oynadığı futbolsa bizimki ne?

Trofolo dedi ki...

Can sagligi company :)
Muhim olan katilmak.

voodoo girl dedi ki...

biz seni sevinmek için sevmedik blogidmanyurdu!

varol döken dedi ki...

@trofolo
mühim olan katılmak değil mühim olan kazanmak... haftaya bir şansımız daha var ve en azından ben o gün uçakta olmayacağım...

bize destek verin, onlara diz çöktürelim!

hırs 20 mi demiştim ben, 100 100!

varol döken dedi ki...

Blog İdman Yurdu Türkiye’dir,

Bir süredir Nike Halı Saha Turnuvası’nda Büyük Blog İdman Yurdu’nu baltalamak için bazı girişimlerin olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Sessizliğim acizliğimden değil, yurtdışında olmamdandır. Unutulmasın ki Blog İdman Yurdu Nike’ı da, Genç Osman’ı da, averajı da fikstür dezavantajını da yenebilecek kadar büyüktür. Blog İdman Yurdu’nun olmadığı bir turnuva düşünülemez!

Diyeceğim şu; bu hafta derbi, herkesin olmaması ve maçın aceleye gelmesi sebebiyle yeterince şov yapamadık... Haftaya büyük bir cümbüş olsun, taraftarıyla, pankartıyla ve Büyük Blog İdman Yurdu takımıyla... Çıkalım, yenelim ve averaj hesabını bekleyelim... Ben kendi adıma bu hafta sigara kürüne başlıyorum...

Bir kupa getiremesek de oraya televizyonları getirebiliriz, şampiyon olamasak da kendimizi şampiyon gibi hissedebiliriz, istemezsek asla yenilmeyiz!

Futbol bloglarını okuyan, katkıda bulunan ve yazan herkesin desteklerini bekliyoruz.

Önümüzdeki maç çok farklı olacak!

omer26 dedi ki...

http://esesim.blogspot.com/2009/05/blog-idman-yurdu-sos.html

elpadre dedi ki...

Bu hafta tam 2 halısaha maçı yaptım ve ikisinde de teklif aldım. Parlamadan sönmüş bir yıldız gibi yerel semtlerin kulüpleri bir bir teklifle geliyor. Ahh ahh olacaktım orada. Başarıya koşacaktık beraber. Ama işte vatan borcu. Blog İdman Yurdu bizim herşeyimiz. Desteğimiz sonsuz. Önümüzdeki maçlara bakacağız :))

Ali Ece dedi ki...

Bu hafta radyoda görevliydim ama haftaya oradayım, her şeyimle elimden gelenin fazlasını yapacağım, ölümüne koşup her pozisyonu gole çevirmek için Fowler kadar olmasa da en azından bir Nouma katkısı sağlayacağım, yenilsek de fark etmez, oradayım haftaya kesin

alchoburn dedi ki...

yahu belki ben görememişimdir, tam skor nedir şimdi? 4-2 mi bitti?

omer26 dedi ki...

5-2 kaybettik.

GırgbiЯ ! dedi ki...

''önümüzdeki maçlara bakacağız''
klişe :)

AbSurDMaN dedi ki...

GençOsman maçını kazanırsak kulaklarımız Mozambik-Ürdün maçında mı olacak nedir durumumuz ? :) Kazanmamız yetmiyor mu turnuvaya devam etmeye?

varol döken dedi ki...

@absurdman
ayrıntıları tunchay biliyor ama biz 3 farktan fazlasını yapıp, diğer maçın sonucunu bekleyeceğiz sanırım...

@ali ece
sonunda sesiniz çıktı:) perşembe günü beyoğlu kampı için mailinizi bekliyorum... 2 yeni taze kan ile Blog İdman Yurdu için bu hafta her şeyin farklı olacağına bahse giriyorum...

tubik dedi ki...

Valla bizim takım Maltepe İtfaiye'yi yenmiş :D (Adamlar resmen itfaiye arabasıyla maça gitmişler.)

Darısı başınıza..

Fabio Luciano dedi ki...

en büyük taraftar futbolcular sahtekar.

varol döken de aldığı paranın hakkını versin.canı istre maça çıkar canı ister almanya'ya gider.burası çatladıkkapıspor değil biy.

dutchman varsa talibi gönder bu adamı.

varol döken dedi ki...

@fabio luciano
maçta beni oyundan alsın bak ben nasıl bülenttt hodja, heyyy bülent diye bağırıyorum görürsün:)

genç osman'dan teklif var, yönetici abilerimden anlayış bekliyorum, kanımı kesseler blog turuncusu akar...

AbSurDMaN dedi ki...

Hmm demek işimiz zor...

"46 Hürriyet maçıyla başladık, size hep birşeyler söyledik. Dedik ki; arkadaş, biz bu işin sonuna kadar gideriz, gidersiniz. Allah'a şükürler olsun ki aslan gibi bir periyod çizdiniz, aslan gibi top oynadınız. 2. (Bugün 1. mi 2. mi)(2.)(:)) kupa maçımıza çıkıyoruz. Ve bunun adı da final. Yine söylüyoruz, kazanacaksınız, kazanmak için uğraşacaksınız. Ama netice ne olursa olsun siz bizim gönlümüzde hep kazandınız, hep şampiyonsunuz ve öyle kalacaksınız. ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN !!!!!" :D

Gerekli gazı da verdik artık maçı almadan gelmeyin :)

Unknown dedi ki...

maçın video görüntülerini nerden bulabiliriz