28 Mayıs 2009 Perşembe

COME ON BARBIE LET'S GO PARTY

Evet dostlaaaar, Messi'nin vurduğu kafa ile sezonu bitirmesi bizim de artık yavaş yavaş blogu nadasa bırakmamızın zamanının geldiğini gösterdi. Geçtiğimiz yıl Haziran'da da böyle bir dönem geçirmiştik. Bu akşam İstanbul semalarına doğru uçuşa geçiyoruz. Blogun tekrar tam anlamıyla sezonu açması Haziran sonunu bulacaktır. Yani aşağı yukarı 1 aylık bir ara veriyoruz. Tabi bu ara hiçbir yazının yazılmaması anlamına gelmiyor. Blogun diğer 10 yazarı tabi ki buralarda olacaklar. Ben de 4-5 günde bir gözatarım büyük ihtimal. 16 Haziran gecesi yapacağımız organizasyonda tanışacaklarımız dahil olmak üzere herkesle görüşmek üzere, onun da kesin yer ve saatini buradan duyururuz. Döndüğümde tabi ki yaptığı her aktiviteyi, yediği her boku facebook'a naklen aktaranlar gibi 567 tane resim ekleyip albümün adını da "ya şehr-i İstanbul", "İstanbul macerası", "memories", "lost in İstanbul hall" gibi afilli isimler koyacağım. Hatta şu an gideyim statümü de "İstanbul ben geliyorum heyooooo, kankişler hazır mısınız?" yapayım. Giderken de yazar arkadaşlara görevlerini kitleyip gideyim bari.

Barad-dur: Demirspor değerlendirmesi, en az 2 anime yazısı
Canarino: Kazakistan Ligi değerlendirmesi, en az 2 Veliefendi yazısı
Forzabrian: 3 club, 2 otel, 1 pub incelemesi
Gand:
Sinemada postanarkodadaizmin değerlendirilmesi ve rock müzikte mezzosporanoların subdominant akapellaları kullaması
Gorky: 1 Yüzme, 1 Sutopu, 1 Halter yazısı
Le Foot: Fransa Ligi değerlendirmesi, Ultracrows yazısı, Laetitia Casta'nın hiçbir yerde görmediğimiz fotoğrafları
mafalda: Olympiakos'u kim durdurur, ne olacak bu AEK'nın hali, Cacık Türk yemeği midir, Yunan mı?
Russell: NBA Konferans finalleri, NBA finali, Draft dönemi
Sercan Akan: Altay'ın geleceği, 2 inter-rail yazısı, Kordon Boyu'ndaki yol çalışmaları
tunchay: CL finali yazısı, 5 lokanta tanıtımı, Türkiye'nin logoları yazısı, nasıl 9 sene boyunca single kalınır yazısı

Doei......

17 yorum:

AbSurDMaN dedi ki...

Hahahahahhahahahahaha :D

Hayırlı yolculuklar :)

alperensaylar dedi ki...

ronaldinho çocukken bu klipte oynamış sanırım. daha o günden belliymiş bar çocuğu olacağı:)

Aisilra dedi ki...

yazarlar gorevlerini yapmazlarsa hepsini birden dutchman yazsin :)

varol döken dedi ki...

23 nisan'da çocuklara bırakılan koltuklar gibi, sen de her haziran'ın 23ünde blogu yorumculara bıraksana:)

ozgurr dedi ki...

ankara ya gelecekmisin

shenem dedi ki...

bir de Roland Garros tenis yazısı görevi verseydiniz bari..:)
istiyorum istiyorumm,Roland Garros yazısı istiyorum!!

Sosyal_FB dedi ki...

İstediğimiz sorudan başlayabiliyor muyuz lan? :)

her boku bilen adam dedi ki...

dutchman ,

Tatile çıkıyorum ayağına Çin'e gidip bizim Pervert Cats'i arıyor olmayasın.

Şaka maka iyi oldu yazmayın biraz ara verin de biz de kendi blogumuzla ilgilenebilelim.sizi okumaktan insanın yazası gelmiyor.(yalakalıkla alakası yoktur tam aksine kıskançlık ve öfke barındırır bu övgü)

Bu arada İzmir metaforlarını yazmadan tatile çıkmanıza izin vermiyorum okuyucu olarak.Onu da yazın öyle çıkın kardeşim allah allah.

Minero dedi ki...

En zor yazı en sonda Tunchay'a kitlenmiş galiba...

varol döken dedi ki...

ya bir de o değil de klipteki sarışın kız büyüdü mü, yoksa onu ziyarete mi geliyorsun daçmin, kriptoları verdin şifreleri biz mi çözcez...

ah ulan ah bu klip var ya, hayatında 4lü dansı ancak belediye otobüsünde, bir kızla dans etmeyi dansa davetle karıştıran türk gençliğine ayıptır, yayınlanmaması lazımdı zamanında, bak travmaları neler yaptı, canarino kazakistan'da olabilir mi, ya kıbrıs ta, atina da, tunchay roma'da? bulun bana, bir buldurun, servetimi ayaklarına serecem (12 yıllık glenlivet viski, 2001 rioja, 2004 sangri y toro, bacardi apple, martini, kara efe 1 şişe, servetim bu:)

tubik dedi ki...

Bayram tatilinin hemen ertesi günü yapılacak final sınavları gibi olmuş bu görev listesi :D

forzabrian dedi ki...

Neyse 16 Hazirana kadar vaktimiz var.

15 Haziran akşamı 50 yazı koyarız yazar ekibi olarak :)))

bknz: 8 ay önce aldığı dönem ödevini son gün yapan öğrenci modeli.

Sosyal_FB dedi ki...

50 yazı koymak yerine, idareye el koyalım diyoruz forzabrian. Bunu ilk cunta toplantısında masaya yatıralım :)

S.B dedi ki...

umarım kısa sürer flying dutchman arkadaşım bu ara. malum, sizden sezon sonu değerlendirmeleri bekliyoruz :) şaka bir yana, iyi tatiller.

Minero dedi ki...

Buluşmada sol üstte gördüğümüz yıldız'ın Tunchay'dan Flying Dutchman'a teslim edilmesini istiyorum. Ayrıca herkes tuttuğu takımın forması ile mi gelecek? Ya da ben bunu yaparsam öküzlük mü olur? :)

tunchay dedi ki...

hurriyet pazarın new york restauranlarını anlatan adamları gibi olacagim anasını satayım. lokantalar için toscana restoranlarında diş izleri bıraktım, amatriciana pasta yiyin mutlaka doyamazsınız diyecegim hadi bakalım.

single mingle deyip kıskanma olm beni. direkten döndük işte, yoksa cl finali yazmak yerine, nikah şekerlerini nerde ucuza bulursunuz, oturma odası gruplarında istikbal mobilyanın yeri ve önemi gibi yazılarımı okumak zorunda kalırdınız. bunu mu istiyorsunuz ey blog okuyucuları!

cl finali yazısı temmuzda 442'da. ama buraya da ek notlar düşeriz tabi. sadece cl finaliyle mi bıraktık sanıyorsunuz. torino taraftarlarına serie b diye bagirmak da eglenceliydi, teaser verelim.

Gand dedi ki...

ben daha dadaizmin ne olduğunu öğreniyorum, 16 haziran son gün mü gerçekten???
benim sorularımı anlayan varsa acil yardım etsin bana! çok fena paniğe kapıldım...
beynimi didikler bu adam benim artık 16 haziran'da yandık...
metin arslan yapmadı senin yaptığını, dopal!