8 Mayıs 2009 Cuma

STRANGE CM HAPPENINGS vol.27





























Arda sağolsun bir süredir kenara attığımız seriyi canlandırdı. Sene 2008. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanlığı'na Malatya Belediye Başkanı seçilir. Tabi oyunda böyle bir bilgi yok ama küme düşen bir takımın teknik direktörünün yılın hocası seçilmesinin başka açıklamasını bulamıyorum. Tabi sırf o değil, Malatyaspor'un sezon içi transferleri de apayrı bir muaamma. Tabloda tek bir isme dikkat çekeceğim. Mehmet Güven 7 milyon dolar....Bu da "strange happening" değilse hangisidir sorabilir miyim?






























Strange CM Happenings

8 yorum:

EsEs dedi ki...

EsEsim orda düşme hattının üstünde bitirmiş bu da demektir bu sene düşmüyoruz :))))

ssim dedi ki...

bu versiyonu ve güncellenmiş halini nerden bulabilirim ? hiç oynayamıyorum bu yeni fm, cm her neyse işte...

venezia dedi ki...

küme düşen takımın teknik direktörünün manager of the year ödülünü alması kadar,bu ödülü ''yılmaz vural'' gibi bi üstadı(!) geride bırakarak alması da fm&cm oynayan,futbolun içinde öyle veya böyle bi şekilde olan herhangi bi bünyeyi dumurlardan dumur atlatmaya yeterlidir kanımca :))

julien sorel dedi ki...

yıl 2009 mehmet güven hala galatasaray'da, cm diyorsa harbiden doğruymuş...

Jordi Metal dedi ki...

İşin ilginç taraflarından biride Malatya transfer bütçesi olarak 25 milyon doları nerden buldu yoksa bunun TFF başkanı seçilen belediye başkanıyla alakası mı var :D

Unknown dedi ki...

Bu adresten cm 01/02 mart 2009 güncellemesini bulabilirsiniz.

http://www.championshipmanager.co.uk/ buradaki siteye üye olarak oyunu ücretsiz indirebilirsin.

Plastik Dikenli Kaktüs dedi ki...

Bittim bu güncele. Çok teşekkürler ya.. Hiç silmediğim kurduğum günden beri. Format attım pc değiştirdim yine kurdum.

CM01*02'siz bir bilgisayar düşünemiyorum.

Diğerleri zor ve karmaşık geliyor bana alışamadım :)

ssim dedi ki...

çok teşekkürler.