19 Haziran 2009 Cuma

DÖNDÜK


















Dün yerel saatle 17:00 sularında Lale Devri'ne geri döndük. 1,5 senedir uğramadığım Türkiye'de 18 günlük kısa bir tur yaptık. Turun ayrıntılarını her şehri ele alan yazılarla aktaracağız elbet. Ancak giderken belirttiğimiz gibi Haziran sonuna kadar blog bir süre daha nadasta kalacak, zira blog yazarı Barad-dur'u konuk edeceğiz burada ve kısa bir "turist rehberi" görevimiz olacak 1 hafta boyunca. 10 gün sonra da gaza basacağız. Ha bu arada çok şey mi kaçırdık? Pek değil aslında. Blogda belirttim daha önce, transfer dönemi, özellikle yaz dönemindeki futbol dünyasına yalanların ve spekülasyonların hakim olduğu ve en sevmediğim dönemdir, bu nedenle takımların şekilleneceği süreyi beklemek en iyisi. Bu arayı böyle geçmiş olacağız. Biz yokken Borges ayrılmış bu alemden, yazamadık tatilden ama bizzat kendisine de belirttiğim gibi bir gün mutlaka geri dönmesini umuyorum ve dönecektir de.



















Kapatırken Salı akşamı vuku bulan Flying Dutchman buluşmasına da değinelim kısaca, tabi onu tatil izlenimleri yazısında bulacaksınız ayrıntılı halde. Katılan herkese teşekkürler elbet. Aslında buluşmaya ilk 2 saat için FD gecesi, son 1 saat için de "Varol Döken'le Seinfeld" ismini verebiliriz. Varol gecenin organizasyonunda rol oynadı, geldi, konuştu, keyiflendirdi, tek tek tüm katılımcılar için Flying Dutchman isimliği bastırdı, (Tuncay dışında) ilk defa gördüğü ve gaspçı, hırsız, tecavüzcü olma ihtimalleri olabilecek (hayvanlık hali) bir grup insanı evine davet etti...Ona sonsuz teşekkürler. Tuncay ve mafalda'yı gece vasıtası ile çok çok uzun süre sonra gördük. Bu arada biz kardeş kontenjanından Tunchay hanedanından bir yazarı kadroya katmayı düşünürken mafalda hanedanından beklenmedik bir transfer gelebilir, teyakkuz olun. Fasulyeden.com masası ve masanın Beşiktaşlısı Arda ile fazla ilgilenemedik Letoonia Gazı vermenin dışında, onların da ayağına sağlık. Umarım başka bir mekanda uzun konuşabiliriz. Gerçi sonradan anladık ki o masada ufak bir sarı-lacivert zirve olmuş gece boyunca. Bodrum tatilinden döner dönmez deniz, kum, güneş üçlüsünden sonra blog, futbol, Seinfeld üçlüsünün muhabbetine ve bizim gibi adamlara katlanmayı göze alarak geceye gelen Hubble Bubble'dan Tuğba ve Cenk'e candan teşekkürler. Cenk'e tavsiyem nereye giderse KLM ile uçsun. Titremiyor bile uçak neredeyse. Blog kadrosuna zaten bir şey dememe gerek yok tabi forzabrian ve Canarino'yu ayırıyorum geceye son dakika gelişmeleri sebebiyle eşlik edemediler. Hadi Canarino acilen Kazakistan'a uçtu adam dolmuşa binip gelemez de evine 1 saat mesafedeki organizasyona gelemeyen forzabrian'ı okuyuculara havale ediyorum. Gerçi gelmeyerek gizem adamı olayım düşüncesindeyse buradan sesleniyorum, kimse sormadı oğlum seni, tavşan gibi geleceksin bir dahakine biliyorum...




















Geceye katılma sözü verip katılmayan kullanıcılara ise Varol'la beraber Scrubs'ın 98 bölümünü arka arkaya izleme cezası veriyorum. Resimler ilk bulgular henüz, gerisi gelecek tabi. Kim, kim diye yazmıyorum, gelseydiniz arkadaş....



















Yakında dönüyoruz, bomba gibi...

26 yorum:

maf dedi ki...

Söylememe rağmen gelemedim, işe dalmışım.Farkettiğimde saat 23.00 falandı.

Özür diliyorum, Arda'nın orada olmasına şaşırmadığımı da belirtmek istiyorum :)
Haha.

Sosyal_FB dedi ki...

Son resim beni benden aldı. Bir kez daha kahrettim gelemediğime... Alayına Fasulyeden, ölümüne Papazın Çayırı.

Frapppedaki dedi ki...

Yalniz o son resimdeki kel arkadasi ben artik cikmadigi bir bu delik kalmisti diyip tebrik etmek istiyorum.

Flying Dutchman dedi ki...

bu arada aramızda bazı kleptoman arkadaşlar varmış bunu da keşfettik gece sonunda....

Adsız dedi ki...

Güzeldi gece güzel... Varol'la, Fasulyeden tayfasıyla, Arda'yla, Cthulhu'yla tanışmak güzeldi...

*Gürkut abinin gelmesine ayrıca bi sevindim :) Dutchman'la tokalaşırken "abi Galatasaraylı o tokalaşma" diye çemkirmem üzerine tokalaşmayı bir an için durdurmasını unutmicam :))))) Seviyoruz abi seni...

*Utanmadan "ben bir EFES alabilir miyim?" diye bağıran Can kardeşimi de ufak çaplı kınıyorum... :))

*3.resimde gösteriyo ki birazcık ayılaşmışım...

gelen herkesin ayaklarına sağlık...

Fasulyedenkomulan......

Frapppedaki dedi ki...

Geceye ait bir aniydi o aldiklarim dutchman. Mekandan bana benden size boyle zincirleme :)

Varol bos bir adam miydi degil miydi karar veremedim ben. Raki salgamin etkisiyle mi bilemicem Seinfeld benim dinim dediginde biraz kararsiz kaldim o konuda.

Bu arada benim icin once futbol sonra tuttugum takimin galibiyeti diyen Tunchay arkadasimiza biraz fazla hirladik. Sahsim adina ozur diliyorum.

tubik dedi ki...

Biz teşekkür ederiz aranızda yer verdiğiniz için. Bizim için çok güzel bir akşamdı. Çok eğlendik, çok mutlu döndük eve..

Bir gün gizlice Varol'un kapısına "How I met your mother?" DVD'lerini koyup, zile basıp kaçabiliriz. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

ya mafalda bırak ne hareketler yaptın adama...surat ekşitmeler falan... ayıp ayıp...:)

Ayrıca Varol güzel insanmış bunu gördüm... :)

Gorky dedi ki...

bu arada yeni reis'e de buradan selamlar tekrardan... korkuyoruz senden...

her yanıyla güzeldi gece..

5 yıl sonra norveç'te neler olacak göreceğiz.. :)

Frapppedaki dedi ki...

Barad adres ver bi ara. Kaskol :)

varol döken dedi ki...

iyi de ben bunları neden hatırlamıyorum?

Ortega dedi ki...

Çok tehlikeli kişileri gördüm fotoğraflarda. Bilhassa son fotoda sağdaki üçlüye dikkat :D

Adsız dedi ki...

@ ortega

onlar fena evet de seni de aradı gözlerim :)

tunchay dedi ki...

iyiydi be hakikaten. güzel içtik sohbet ettik. katılana katılmayana teşekkürler.

Dea Demyra dedi ki...

Canarino başkanın olmayışı nedeniyle bir tarafım hep buruk hatırlayacağım sanırım bu geceyi :)

Şu masaya sen lazımdın be abicim ya :(

Fırat, memnun olduk tanıştığımıza, seneye de başka bir otel kritiğinde bir arada olmak dileğiyle :)

Ortega dedi ki...

Barad-Dur,
Ben de kendimi aradım o karelerde. Haklısın aslında. Ege sahilleri kucağını bana doğru açmış olunca, bu ısrarkar daveti geri çeviremedim abi. Bir dahakine inşallah diyebiliyorum ancak. Kusurumuz büyük. Kabul

Unknown dedi ki...

Ardanın önündeki tabaklar nispeten daha boş yine. malatyalı, hani birlikte gideceğidik?

Güzel ekip toplanmış, benzeri yaşanırsa katılırız.

Cthulhu dedi ki...

Resimlerimle geliyorum. Yarın yazacam buluşma yazısını, süper resimlerim var. :D

Minero dedi ki...

Bir kez daha gelemediğime üzüldüm fotoğrafları görünce. Tamam FD gelemiyor her zaman ama İstanbul'daki blog tayfası da toplanabiliriz pek ala. Hatta futbol etkinlikleri yapabiliriz zor da olsa halı saha PES gibi? Çok mu gaza geldim sizleri göremedim diye? Bu arada Malatyalı olarka üzerime alınmalı mıyım? :D

gelgidersin dedi ki...

Son resimdeki şapkalı arkadaşı sakalsız tanımak bir hayli zor oldu :)

Sosyal_FB dedi ki...

FD'den havadisleri alıyorum da msn'den. Mafalda reis, saygıyla eğiliyorum önünde :) Ben de koyayım futbola :)

Ahmet Bozada dedi ki...

Sevgili Varol hikayeleriyle ve seinfeld manifestosuyla geceye damgasını vurdu. forza seinfeld :)

Keyifli bir geceydi, herkese teşekkürler..

King Santillana dedi ki...

Lan Gürkut, 65 yaşına geldin hala nelerin peşindesin :)
Ne işin var oğlum senin o kadar genç blogger'ın arasında :)
Sen benim yanıma gel, balkonda çay bardaklarında rakı içip Müzeyyen Senar dinleyelim olum..
Bu paklar bizim gibi antikaları ancak.. :)

Sosyal_FB dedi ki...

Reis biz de gelemiyor muyuz :)

tosun dedi ki...

Oo, endustriyel FlyingDutchman'a karsi amator KingSantillana kulturu...
FD'nin organizasyonunu gorduk, cok hos sohbet bir ortami var. KS'nin organizasyonunu da gorup oyle yorum yapmak lazim...

Black Pearl dedi ki...

Masanın diger ucuyla pek tanısamasakta masanın bu ucuyla epey eglendik, gece guzeldi.

Gorkycim merak etme korkulacak bisi yok :-)