15 Eylül 2009 Salı

İYİ Kİ DOĞDUN FLYING DUTCHMAN




















Bundan tam 2 yıl önce Patlama Yapan Transferler yazısı ile başlamışız yolculuğa. 2 yıl olmuş. 3229 post atmışız en uzunundan en kısasına. Bu blogun bana kazandırdığı en büyük artı, futboldan, kendi takımımı izlemek dışında sıkılmaya başladığım günlerde başladığım maratonda, tekrar o denize açılıp bir dolu şeyi keşfetmem olmuştur. Bundan sonra da böyle olacaktır mutlaka, hayalet gemi "Uçan Hollandalı" gibi bir dolu limana uğramaya devam edeceğiz. İki senedir blogu her gün takip eden, ara sıra uğrayan ya da bu yazıyla ilk kez gelen sizlerden ricam, futbol bloglarının bir insanın beynindekilerin yansıması olduğunu, sizin kafanızdaki düşüncelerin tamamen tersini düşünen insanların da olabileceğini ve bunu saygıyla karşılamanız gerektiğini unutmamanız....Nice yıllara hep beraber....Live Forever'ı uygun gördüm bu günün fonuna....Son olarak, benim, düzenli aralıklarla "yaz bunu bloga" laflarıma maruz kalan, yazar kadrosuna candan teşekkürler. Le Foot ve Borges'in dönüşüne de az kaldı not düşeyim.

Maybe I just want to fly
I want to live I dont want to die
Maybe I just want to breath
Maybe I just dont believe
Maybe youre the same as me
We see things theyll never see
You and I are gonna live forever

18 yorum:

siriusjames dedi ki...

İyi ki varsın Flying Dutchman :)

sinem dedi ki...

heppi börtdey öncelikle :) bi de aramızdaki yaş farkı azmış bunu fark ettim ve nedense sevindim :)

Can dedi ki...

Geç girdim blog dünyasına. Öncesinde futbol iddaalarında telefon edilen adamdım. Buraya geldiğim andan itibaren, ne kadar az bildiğimi öğrendim. Dahası kendim de blog sahibi olmaya, birşeyler paylaşmaya karar verdim.
Burayı öğrendiğim ilk günden bu yana, kendi bloguma yol haritası çiziyorum.Daha 1,5 aydır yazıyorum belki ama, bu blog kadar iyi olması en büyük dileğim.
Hergün yeni bir değil birkaç şey öğreniyorum; blog sahibi özelinde senden ve diğer blog yazarlarından. Daha uzun yıllar devam etmesi dileğiyle. Ayrıca Borges'i de geç tanıdım; blogunu açmayacak madem buralarda bizi mahrum bırakmasın. Zira tüm arşivini okudum; ikinci tekrarı yaptırmasın bize.

Nice mutlu yıllara Flying Dutchman!

gillerprensi dedi ki...

nice yıllara!

Serapbenbuyrun dedi ki...

Nice senelere Fırat abi inşallah 2 değil 22. senenizi de böyle kutlamak nasip olur :)

Darısı başımıza :)

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

epi börtdey, ep bi börtdey o zaman FD Blog!! :) Borges'in dönüşü haberi için de hurraayy!! (futurama'dan zoidberg edasıyla okunacak bu kısım ;) )

Hemşo dedi ki...

İyi ki doğdun Flying Dutchman.
Hepinize çok teşekkürler.

UzunPaslar dedi ki...

Nice nice yıllara!

Cenky dedi ki...

Nice yaşgünlerine FD. Gerçekten farklı bir tatsın. Blogta herkese göre bir şeyler var ve başka hiç bir blogta böyle bir şey yok. Sen yamaya biz okumaya devam.

her boku bilen adam dedi ki...

yazmaya başlama sebeplerimden biri bu blog.

interneti çekilir kılan,saçmasapan sayfaların arasında,seksi fotoğraflara tıklatmadan bir şeylerden haberdar eden,hiç sıkılmadan okuyabildiğimiz nadir sayfalardan..

singapur ligini bile okutan bu ekibe saygılarımı sunuyorum.

iyi ki doğdunuz ve iyi ki yazıyorsunuz tüm ekip olarak.

Northx dedi ki...

her yazarıyla ve okuyucularıyla çok keyifli bir oluşum yaratmışsınız, başarılarınızın devamını dilerim.

koala dedi ki...

Mutlu yıllar ve nice bloglamalar...

fant dedi ki...

o zaman live forever :)

Black Pearl dedi ki...

Nice yıllara!

AbSurDMaN dedi ki...

Gelukkig nieuwjaar !! (Doğru mu yazdım ? :)

oguzmania dedi ki...

Tebrikler, nice yıllara...

İçindeki yazma sevgisi ve hevesi hiç azalmasın, benim için ansiklopedik öneme sahip şu 2 yıllık neşriyatın daha yıllarca sürecek olması çok sevindirici...

Emeği geçen herkese çok teşekkürler...

Ortega dedi ki...

Nice yıllara. Takipteyiz.

varol döken dedi ki...

biz dönene kadar 2.5 yıl olacağmış nerdeyse...

mezartaşıma yapıştırın lan o stickerlardan evet istiyorum bunu (siz yokken çok hasta oldum ben ölümü düşündüm, ühühühüh:)