2 Eylül 2009 Çarşamba

YAKALARSAM



Hakemin kart gösterdiği oyuncu itirazını nasıl dile getirebilir ya da nasıl bir hareket yapabilir. Hakemi eliyle çevirir (Hagi), hakemi iter (Emre Belözoğlu), kendini yerden yere çalar (Hasan Şaş), hakemin elindeki kartı alır hakeme gösterir (Botafogo'lu Luis), ağlar (Barış Özbek'ten bekliyorum bunu bir gün), elini sıkar (Reinhard Stumpf) ya da takım arkadaşı "hocam bana da bir kart göster bakalım nasıl oluyormuş" diyebilir (Tanju Çolak). Bunların hepsini gördük, yaşadık. Kart göstermemesi için yalvaran oyuncu gördük mü? Onu da gördük. Peki kart göstermemesi için hakemi öpeni gördük mü? Artık o da var Yunan Ligi sayesinde. Hafta sonu oynanan ve 2-2 biten Selanik derbisi Iraklis-Aris maçında, Iraklis'in, Fildişi'li orta saha oyuncusu, eski Kayseri Erciyesspor'lu, Serge Dié'yi rakibe yaptığı sert bir hareket sonucu, hakem Georgios Daloukas olay yerine hafif sert gelince kart görme korkusu sarmış. Bakmış hakemin cebi eline gitmiyor, "öpiyim abicim" diye yumulmaya çalışmış adama. Daloukas son anda kendini sıyırmış olaydan, ama yaşadığı şoktan ne yapacağını da şaşırmış herhangi bir cezaya hükmetmemiş. Buyurun video yukarıda, linki de burada.

Gerçi adamın bu sarı kartlardan geçmişte hafiften canı yanmış tabloya bakılırsa. Geçen yıl Iraklis formasıyla 8 sarı 1 de kırmızı kart görmüş. Ondan önceki yıl da Fransız Ajaccio takımının formaısnı giyerken sezonu 10 sarı kartla tamamlamış. Yani adam "bana her şeyi yapın ama kart göstermeyin" modunda. Ha maçın içinde daha sonra Daloukas, Die'ye başka bir pozisyon için sarıyı çakmış o ayrı mesele. Ben görüntüyü izlerken bir an Erman Toroğlu'nu düşündüm Daloukas'ın yerinde....

Bu arada videodaki şarkının da tam uyduğunu belirteyim, yalnız sondaki Vincent Cassell'in orada işi nedir çözemedim.

4 yorum:

Hailsematary Beyefendi dedi ki...

sondaki Vincent Cassell'ın olayı, bizdeki "hede videosu hazırlandı by hodo-can" tadında konulmuş gibi geldi bana; ha tabi peiramatistis13 abi/abula ile alakası nedir, onu bilemiyciim tabi..

umutation! dedi ki...

seni gidi fındıkkıran ! :D

varol döken dedi ki...

bana turist ömer uzay yolundaki tuz yiyen canavarı hatırlattı...

daçmen bu hakemi takip et, bence haftaya düdüğü bir sonraki hafta da kendini asar!

Beercholic dedi ki...

sakis rouvas'ın söylemesi lazımdı bu şarkıyı :)