22 Şubat 2010 Pazartesi

SELF-ESTEEM



Yıl 1997. Offspring'in Smash albümünü Akmar Pasajı'nda yan tarafına ispirtolu kalemle albümün adı yazılan 60'lık kasetlere çektirmişim, boş derste dinliyorum. Dexter Holland "I know she's playing with me, but that's okay cause I've got no self esteem" diyor. Hey gidi yıllar...Offspring de bir zamanlar iyi müzik yapardı....

When she's saying, oh that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she saying, oh that I'm like a disease
Then I wonder how much more I can stand
Well I guess, I should stick up for myself
But I really think it's better this way
The more you suffer
The more it shows you really care
Right? Yeah!

Now I'll relay this little bit
It happens more than I'd like to admit
Late at night, she knocks on my door
She's drunk again and, looking to score
Now I know, I should say no, but
It's kind of hard when she's ready to go
I may be dumb, but I'm not a dweeb
I'm just a sucker with no self esteem

3 yorum:

VodviL dedi ki...

ben bir ara hit that'ine bir sarmıştım belki bir kaç hafta sadece hit that dinlediğim zamanlar oldu, çok zevkli müzükleri mübareklerin : )

Unknown dedi ki...

yalanını yiyim :) sadece boş derslerdemi dinliyodun :))

dchetin dedi ki...

bu parçayı hatırlattığın için teşekkürler. bu sayede belki de yeni bir aşka yelken açıyorum. Tesadüfler dünyası ya da etme-bulma dünyası... hatun kişiyi buradan esinlenerek yaptığım bu son hamlemle etkiledim galiba ,)