15 Mart 2010 Pazartesi

SİBERNETİK ORGANİZMA MESSİ















Bu sabah da blog tayfasına mailde yazdım. Messi, mahallede küçüklerin maçında oynayan büyük mahalle abisine benziyor. Topu ayağına alıp, etrafında 2-3 tane bızdırık tepinse de topu kaybetmeyenlerden...Ama ne ilginç ki eleman büyük değil nerdeyse yaş ve cüsse olarak herkesten küçük. Valencia maçında "gol atıyorum, alıyorum bir daha atıyorum, durmuyorum bir daha atıyorum atıyorum atıyorum atıyorum" feslefesiyle Barcelona forması altındaki dördüncü hat-tricikine imza attı. Bu sezon 23 maçta 22 golü var. Geçtiğimiz yıl 31 maçta 23 gol atmıştı. Yani şimdiden geçtiğimiz yılki performansa yetişmiş durumda. Gol krallığında da lider. 26 haftanın sonunda, 20 maç oynamış ve 19 gol atmış Gonzalo Higuain'in 3 gol önünde. Arjantinli gol kralı olursa, bunu başarmış 10 Barcelonalının arasına katılacak. Son gol kralı Katalan, Kamerun'lu Samuel Eto'o idi. 2005-06 sezonunda 35 maçta 26 gole imzasını koymuştu. Valencia maçında bir rekor hadisesi daha vardı. Xavi Hernandez, Barcelona forması ile en fazla galibiyet gören oyuncular listesinde efsane Miguel Bernardo Bianquetti'yi, nam-ı diğer Migueli'yi yakaladı. Barca formasıyla çıktığı 391 maçta 195 galibiyet görmüştü Migueli. Xavi bu rakama 342 maçta ulaştı ve çok yakında kıracak.

6 yorum:

SirEvo dedi ki...

Mehmet Demirkol'un dediği gibi, bunun derisinin altından kertenkele falan çıkacak galiba. :D

Kadir dedi ki...

Mehmet Demirkol'un tespiti hakikaten iyiydi.

Ortega dedi ki...

Rıdvan Dilmen'in de dediği gibi, şu an dünyada futbolcular ikiye ayrılıyor, Messi ve diğerleri.

ocsb dedi ki...

Dediğim gibi; Messi bu dünyanın Tsubasa'sıdır.

Hand Solo dedi ki...

bu blogu diğer bloglardan farklı blog sanıyordum ama Messi muhabbeti burda da başlamış
Yakında celebrity fotoğraflarına da başlarsınız,
blogun adını da Naked Dutchman diye değiştirin bence,
özünüz sözünüz bir olsun

SSAY

#10 dedi ki...

Ahaha bu arkadas her bloga girip, bir bok atip cikiyor. Dur bakalim neler olacak :)