2 Haziran 2010 Çarşamba

HOCAM İZNİNİZLE DÖVÜCİİM

























Bak güzel kardeşim Raymon Domenech, şu futbol dünyasında yemediğin nane, kırmadığın pot, devirmediğin çam kalmadı, Dünya Kupası sonrası seni şutlayacaklar, Fransa'da hangi takımda iş bulursun bilemem, belki soluğu Katar'da, Suudi Arabistan'da alırsın, tabii seni o milli takımın başına getiren zihniyetin yarın bir gün ülkenin en iyi takımlarından birinin başına getirme ihtimali de var ama yapma arkadaşım, yeter, bak şurada kaç günün kaldı, hadisesiz git, yavaş git, yoksa insanlar beni sokakta tanımasın diye o eski pala bıyıkları yeniden uzatmak zorunda kalacaksın...Benden sana tavsiye...

Daha 1 hafta önce yazdık William Gallas'ın başına gelenleri. Elalem takım içi dayanışmayı artırmak için oyuncuları tiyatroya, sinemaya götürürken bizim Domenech buggy yarışına götürmüş, kalça sakatlığını yeni atlatmış Gallas da arabayı devirmiş ve elinden bir sakatlık geçirmişti. Yazıyı yazarken "yeter" demiştim ve içimden de "yok yahu yetmiştir herhalde" diye kendimi avutmuştum. Ama hayır, Domenech hafife alınacak adam değildi. Dün de, yok siz buggyde yeteri kadar kaynaşmadınız diyerek bu sefer de dağ bisikletine götürmüş. Takım Madagaskar'ın hemen doğusunda, Hint Okyanusu'ndaki Reunion adasında kampta. Başlamışlar pedal çevirmeye. 50 dakika sonra Nicolas Anelka kaygan yolda hakimiyeti kaybedip bisikletle beraber uçmuş yoldan aşağı. Neyse ki yukarıdan "bak Domenech, bu sana son mesajım kes şu varyeteleri" diye mesaj gelmiş ve Anelka'ya hiçbir şey olmamış. Bunu da atlattılar. Bu arada aktivitenin en hızlısı Djibril Cisse en yavaşı Franck Ribery olmuş. Benim bildiğim Domenech'i bu da kesmez artık. 2 gün sonra "Bungee Jumping sırasında ayağındaki halat kopan Gourcuff yere çakıldı ama yarasız atlattı" haberlerini görürsem şaşırmayacağım. Bu takım turnuvaya kadar sağlam kalırsa Ribery'nin Hacca gitmesine bağlayacağım cidden.

5 yorum:

Ahmedigo dedi ki...

bu domenech'de bir cenabetlik var.

raul #7 dedi ki...

:))

Gökhan dedi ki...

:)

Adsız dedi ki...

takım kaynaşsın diye rus ruleti falan da oynatır bu.

pushkin dedi ki...

Bu adam kadar başarısız biri nasıl bunca zaman görevde kalabiliyor inanamıyorum.