8 Haziran 2010 Salı

WORST MOMENT OF LIFE

8 yorum:

Black Pearl dedi ki...

tabi sezon finalindeki olacaklari bilseydi öyle dusunmezdi.

Spooky dedi ki...

Tahmin ettiğim gibi oldu; bu sezon "villain" olmayacağını açıklamışlar. Trinity'nin üstüne çıkamazlardı, John Litgow gibi aktörü de bulmak zor olacaktı. Onun yerine Dexter'ın çocuklarla mücadelesini belki bir iki operasyonunu :) bir de soruşturmada şüpheli olmasını izleyecekmişiz. Trinity'nin ailesi Dexter'ı gördü ve Kyle Butler'ı bütün polisler arayacak demişler.

Rita'yı oynayan abla diziye geri döüyor, Julia Stiles da yeni katılacakmış.

Öptüm, bye.

Flying Dutchman dedi ki...

@Spooky

benim okuduklarım farklı
Rita'yı oynayan Nikki Benz 1 bölüm oynayacak o da 5x01'de...

Bir de bu Julia Stiles'la ilgili "kötü rolde mi olacak?" sorusuna "hayır kötü rolde olmayacak Trinity'nin üzerine bir kötü çıkarmamız zor" diye cevap vermişler. Yani "kötü olmayacak" değil de "onun rolü kötü olmayacak şeklinde okudum ben

Spooky dedi ki...

Ben Rita'nın ilk bölümde oynayacağını sonra da hikayeye göre dönem dönem rol alacağını okudum. Sözleşmesi öyleymiş hatta...

Julia Stiles'ın Rita'nın kardeşi veya dedektif olarak geleceğini okudum. Hatta haberin alt başlığı da "There will be no villain this season"dı.

Araştırayım tekrar.

Spooky dedi ki...

“We’re not going to have a single Big Bad this season,” revealed Johannessen. “We don’t want to try and top John Lithgow, so we’re going to change up the forces that Dexter’s going to be dealing with.”


Rita konusunu da okudum ilk bölümde geliyormuş. Nikki Benz başka bir dizi için imza atmış. O dizinin durumuna göre hikayenin sonlarında da Dexter'da rol alabilirmiş.

a-town dedi ki...

FD, Rita yı oynayan Nikki değil Julie Benz. Akıl bir an başka yere gitmiş galiba :)

Flying Dutchman dedi ki...

hahahahahahaah yılın bombası..hiç de tuttuğum bir ablamız değildir halbuki...

benziyolar ama benim suçum yok

buyurun

http://en.wikipedia.org/wiki/Julie_Benz

buyurun

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikki_Benz

SirEvo dedi ki...

Tonight's the night. And It's going to happen and happen again. Has to happen!