15 Eylül 2010 Çarşamba

3 SENEDİR AÇIK DENİZLERDE

















Az önce farkettim bunu. Patlama Yapan Transferler yazısını yazarak blogu açalı tam 3 yıl olmuş. 1 seneyi doldurduğumuzda ne yazdıysam aynısını yazıyorum zira bu sayfaları doldururkenki amacımız ve vakit geçirme sebebimiz hiç değişmedi. 3 senedir şu ya da bu şekilde bu blogda kendimizin ve sizin de bilgi dağarcığınızı geliştirmeye çalışarak yazıyoruz. 1 tek kişiyi dahi bu felsefemiz uyarınca sadece 1 bilgiyle donattıysak benim için amacımıza ulaşmışız demektir. Ahali bu yaptığımız uğraş bir hobi, bir kendini geliştirme çabası ve belki bazıları 7,5 milyar insanın etrafında döndüğü bir yer olarak görse de sonuçta bir internet sitesi, buna büyük anlamlar yükleyip, anlamsız insani hırslara alet ederek internet üzerinden bir tartışma aracı olarak kullanmak yerine birbirimizi yazarak geliştirmeye çalışalım. Yazdıklarınızla kendiniz mutlu olun yeter. Bilgiyi konuşalım birbirimizi konuşmak yerine, zira konuşacak çok şey var kendimizi ve başkalarını anlatmak yerine paylaşabileceğimiz...

Geçen yıl olduğu gibi aynı şarkıyla kapatalım günün anlam ve önemiyle.

Maybe I just want to fly
I want to live I dont want to die
Maybe I just want to breath
Maybe I just dont believe
Maybe youre the same as me
We see things theyll never see
You and I are gonna live forever

7 yorum:

Laff a Lympics dedi ki...

Blogu uzunca bir süredir ilgiyle, beğeniyle ve keyifle takip eden, bu sayfalarda bilgi dağarcığını genişleten biri olarak iyi ki 3 yıl önce bu işe başlamışsınız diyorum. Nice yıllara..

raul #7 dedi ki...

1 bilgi yetmez 5tane.5de yetmez ver Allah ver :) yazılarınızla çokça hoş vakit geçirdik ve geçireceğiz.siz yazdıkça, takibe devam..

Ortega dedi ki...

Tebrik edenzi bitte.

lion's advocate dedi ki...

2 yıldır 2 günde bir girip okuduğum, 3.gün girmezsem eksikliğini hissettiğim bir yer burası. çok faydalandım, eğlendim, öğrendim...

nebuchadnezzar dedi ki...

ellerinize sağlık....

eser atalay(353R) dedi ki...

iyi ki açılmışın denizlere flying,çok şey öğrendik buradan sayende

Junior dedi ki...

Ne 1 bilgisi, sayfayı açıp yeni post görmediğimde üzülüyorum bildiğin. Nice yıllara!