5 Eylül 2010 Pazar

YATIRIM BANKACILIĞI.....O DAHA VEFALI (!)
















Andrew Barron, 2010 Dünya Kupası'nın tek amatör futbolcusuydu. Profesyonel ve yarı-profesyonel kontratlarla oynayan Yeni Zelanda'lı futbolcuların arasında, gündüzleri yatırım bankacılığı işinde çalışan, akşamları da ülkesinin Team Wellington takımında top koşturan bir oyuncuydu. 2010 Dünya Kupası'nda mağlubiyet yüzü görmeyen Yeni Zelanda'nın İtalya ile oynadığı maçta son 4 dakikada oyuna girdi. Böylece futbolun en büyük turnuvasında da boy göstermiş oldu. Afrika'ya gitti, kupada oynadı ve kredi vermeye, müşteri portföyü tutmaya geri döndü. 29 yaşındaki Barron, bu Dünya Kupası falan bana yeter ben müşterilerime dönüyorum arkadaş diyerek futbolu bıraktı. "Geçen yıl ve bu yıl futbol maçları için 10'ar hafta izin aldım, 1 milyar dolarlık portföy yönetiyorum, müşteriler bekler" diyerek (adamın dert ettiği şeye bak) Zambrotta'dan maç sonu aldığı formasıyla çekilmiş köşesine. Zamanında Hollandalı futbol yorumcusu-yazarı Hugo Borst "Dünya Kupası'nda oynamak için bir kolumu veririm" demişti...Herkesin hayata bakışı farklı oluyor...

1 yorum:

Gand dedi ki...

la havle ve la kuvveteeeeen