5 Kasım 2011 Cumartesi

MANAGING HIS LIFE










Bu adamın hakında o kadar çok şey, o kadar çok hikaye anlattık ki, yarın Manchester United'ın başında dolacak 25 yılının hikayesini buraya yazmaya kalksak, pazartesi işbaşı yapmamızı bile engelleyebilir. Yapılması gereken, internetteki herhangi bir kitap satış sitesine girmek ve bu abidenin otobiyografisini sipariş vermektir. Bunu yıllar önce ilk yazdığımda da söylemiştim, bugün Türk televizyonlarında yorumculuk yapan teknik adamlar, oradan oraya zıplayan hocalar şu kitaptan biraz bir şeyler kapsalar, kariyerlerinde farklı bir yola girebilirler.

1 yorum:

Ali Ece dedi ki...

Bunu 2000'de yayınlamıştı adam, aradan bir 11 yıl daha geçti, daha bugün yeniden okumaya başladım. İstanbul'daki Beşiktaş - Man Utd maçına gelen bir Man Utd'lıdan çarpmıştım ama sağolasın verdi adam bana, 30 yılda öğrenmediğimi 2 yılda öğrendim sayesinde. Her eve lazım! Dikkat fotolara bakınca Ferguson'ın saçları 1967'de de 1977'de de 1987'de de 1997'de de şimdi de aynı. Saç-vizyon dengesi mi?