3 Ocak 2012 Salı

TARJA TURUNEN - WALKING IN THE AIR



Nightwish'in yeni albümü çıktı, dinledik, ayrıntılı yazacağız, Holopainen efendi güzel melodiler yazmış can-ı gönülden kutlarım. Ama üzerinden değil 6, 10 yıl geçse de o Tarja golünü çıkaramayacağını kabul etsin artık.Annette Olzon'un azılı fanları ve "kaç yıl oldu herkes kendi yoluna gitti bırakın artık"cıları bir kenara bırakırsanız bu işin müzik tarihinin en kötü manevralarından birisi olduğunu kabul edelim. Bakın ben yediremiyorum misal kendime...Bir de Fish'in "böyle gidersek hepimiz bir gün kusmuğumuzda boğulup öleceğiz" diyerek gruptan ayrılmasına göz yuman Marillion üyeleri var ki onlar ayrıca bir dayaklık. Tarja'nın albüm ve DVD olarak piyasaya çıkan Tarja & Harus projesinden geliyor. Nightwish döneminden bir şarkı özleyenler için. Walking In The Air...Bir şu sese bak...Bir de şimdi Nightwish'in geldiği hale bak...Fin hamamlarında tellak olasın Tuomas...

1 yorum:

ismailinc dedi ki...

Dediğiniz gibi toumas' ın akıllara zarar melodilerine anette' nin pop kıvamlı sesi hiç gitmiyor. Bunun farkına varmış olacaklar ki heralde, bu albümde marcus daha bir ön plana çıkmış vokal anlamında. Ve bazı şarkılarda anette 'nin sesiyle oynanmış mı, bana mı öyle geldi bilmiyorum. Tarja' yı gruptan çıkarmaları, müzik dünyasındaki en feci olaylardan biridir bence de.

Albüm kritiğinizi sabırsızlıkla bekliyorum.