17 Mayıs 2012 Perşembe

LİTMANEN ÖNÜME ÇIKMA KIRARIM






















Helsinki'de devam eden Dünya Erkekler Buz Hokeyi Şampiyonası'na salça olmak, Dostoyevski'nin yarattığı en büyük kahramanlardan Bay Golatkin'in izinde, St. Petersburg sokaklarında "öteki"yi kovalamak ve Tallinn'e gidip, "birader şunu bir güzel anlatın sizin komşular Latvia mı Lithuania mı?, hangisi Letonya hangisi Litvanya insanlar çocuğunu kesecek, ayrıca siz Rusya'dan ayrılmadınız mı, neden her Eurovision'da hala Rusya'ya oy veriyorsunuz" şeklinde bu işi köküne kadar çözmek için bir Kuzey Avrupa turuna gidiyorum. 29 Mayıs'ta tekrar görüşmek üzere. Biz ortalarda yokken Hayatım Futbol ile bilgi açlığını gidermek mümkündür.


Hayatım Futbol web
Hayatım Futbol Twitter

4 yorum:

oğuzhan dedi ki...

hayat sana güzel amk

Flying Dutchman dedi ki...

sagol amk

raul #7 dedi ki...

şu 5 satır yazına 5 kere güldüm ya.yolun açık olsun dutch

ali'e dedi ki...

Benim de en önemli seyahat hayallerimden biri Helsinki St. Petersburg (veya ters istikamet) tren seyahatidir. Gerçi haritaya göre farklı bir yol takip ediyorsun, ama yine de merakla bekliyorum yorumlarını. Belki rotayı revize ederim :)