3 Haziran 2012 Pazar

HAYATIM FUTBOL: EURO 2012 OZEL




Ekse ek, inceleme ise inceleme, Hayatim Futbol Euro 2012 rehberi tadindaki ozel sayisi ile dun ortamlardaki yerini aldi. 16 takimin tumunu, takimlari takip eden yazarlar kaleme aldilar ve derinlemesine bir inceleme oldu. Ayrica stadyumlar uzerine de kucuk bir inceleme var. Ben de isin Hollanda kismini inceledim. Hani turnuva oncesi ekleri alip sindire sindire okumak istersiniz ya. Iste oyle bir sayi oldu. Alin cayinizi kahvenizi yanina da ne yiyorsaniz, oturun karsisina keyifle okuyun. Bir gun bu uzun yazilarin tumu ortadan silinecek 140 karakteri bile arayacagimiz anlik tepkisel bilgiler yiginini okuyacagiz internet uzerinde. Ortadan kaybolmadan bu tur islere deger verelim.


Hayatim Futbol web
Hayatim Futbol iPad
Hayatim Futbol android

Hiç yorum yok: