1 Aralık 2012 Cumartesi

HAYATIM FUTBOL 58

























Uzun süredir tanıtmadık dergiyi burada ama yavaş yavaş taşındıktan sonra eski rayımıza oturuyoruz. Hayatım Futbol'un iPad ve Android uygulamaları devam ediyor ama Flash versiyonunu PDF'e çevirdik. 58. sayı dolu dolu yine, ilgi çekici konuların yanında bu hafta sonu oynanacak maçların analiz yazıları da mevcut. Aşağıya dergide yer alan konuların tümünü aldık. Ben Salvatore Schillaci ve Anzhi-CSKA maçının analiz yazılarıyla katkıda bulundum bu ay. Ayrıca derginin internet sitesi ve tasarımını da değiştirdik. Kısa bir süre sonra geçmişteki tüm sayılara buradan ulaşmanız mümkün olacak. Bu değişim süresinde bize ilgisiyle destek veren tüm okuyuculara teşekkür ediyoruz.

Hayatım Futbol pdf
Hayatım Futbol iPad
Hayatım Futbol Android
Hayatım Futbol web sitesi


Krizden doğan kulüp: Malaga
Pellegrini’nin son gözdesi: Isco
Benitez’in görevi tehlike
Sahalarda ilk kez: Erik Lamela
Saha dışının 1 numarası: Neymar
Sicilyalı mazlum Toto
Vatandaşlığa geçen en iyi 10 isim

HAFTANIN MAÇLARI
Türkiye turu

Galatasaray-Gaziantepspor
Kayserispor-Fenerbahçe
Orduspor-Beşiktaş
Gençlerbirliği-Trabzonspor
Eskişehirspor-Kasımpaşa
MP Antalyaspor-Mersin İdman Yurdu

Avrupa turu
Real Madrid-Atletico Madrid
Barcelona-Athletic Bilbao
Juventus-Torino
Bayern Münih-B.Dortmund
Anzhi-CSKA Moskova

1 yorum:

akdeniz dedi ki...

okuyucu sayısını merak ediyorum
http://zoomlabakalim.blogspot.com/