27 Mayıs 2008 Salı

FARK GÖREMİYORUM YA SEN



2006-2007 sezonu transfer gündemi

Beşiktaş Serdar Kurtuluş transferi karşılığında kulübü Bursaspor’a Sinan Kaloğlu, Eser Yağmur ve 1 milyon dolar da para verdi. Serdar'ın kendisine yıllık 200 bin Euro, artı maç başı 12 bin 500 YTL verilecek

2008-2009 sezonu transfer gündemi

İngiliz basınına göre Real Madrid Cristiano Ronaldo için Manchester United'a 39.8 milyon pound nakit paraya ilaveten Robinho + Sergio Ramos + Mahamadou Diarra'nın takasını önermeye hazırlanıyor. Ronaldo'ya senelik 7.6 milyon pound ödenecek. Transferin toplam değeri 150 milyon poundu buluyor. 

Farkı fiyatı. Meşhur söylemle bitirelim. "Adamın geliri de ona göre abi."

4 yorum:

Adsız dedi ki...

dutch bugun ingilterenin konusu bu. sky sports'un haberine gore senin yazdigini red devils onermis-ki bu teklif transferi cikmaza sokar-. madridlilerin fmdeki gibi confirm tusuna basip basmayacagi muaallakta henuz. ama bu los morengues hicbir yani belli olmaz. diger haberde robinho'nun chelsea beni istiyor aciklamalari. acikcasi bir al gulum ver gulum sendromu yasanir gibime geliyor. bir diger haber ise rafa'nin saga sola para harcayip kiytirik adamlar almasi. malum adam oturma odasindaki koltuklari bile rotasyona sokuyormus :) neyse simdilik bu kadar.

Ortega dedi ki...

Ben Marca'dan okudum, yanlış anlamışım, teklif United'dan gelmiş abi..yoksa baştan doğru anlamıştım da, şimdi mi yanlış olanı söylüyorum?

a.c. sedef dedi ki...

ya zaten real in bunu kendisinin söylemesi imkansız :D sergio ramos için 180milyon istiemişlerdi milan'dan diarra desen bırakılmaz robinho'yu chelsea'ye çok çok iyi bi paraya satma imkanları var böle tek oyuncu için 3 oyuncuyu hayatta göndermezler

Flying Dutchman dedi ki...

Valla İngiliz basını da tam tersini söylüyor bilemiyorum :))