6 Haziran 2008 Cuma

MATADOR



Euro 2008'in gol kralının kim olacağını oyladık 10 gün boyunca. Açıkçası seçenekleri koyarken Torres'in birinci olacağını pek düşünmemiştim. Ön plana 4 isim çıktı. Torres, Ronaldo, Klose ve Toni. Geri kalan isimler arasından 30 oy barajını geçen çıkmadı. Bakıldığında sürpriz golcü olarak da Pogrebnyak görünüyor. En az oyu da Polonya'dan Zurawski aldı. Sonuçları alta koyalım. Seçeneklere olacakları bildiğimden Türk forvetlerinden birini koymadım ama tabi ki gönül ister ki Ertem Şener'in deyimiyle "vururken Semih gol olurken Şentürk" olsun. 

Fernando Torres (İspanya)        164 oy
Cristiano Ronaldo (Portekiz)     152 oy
Luca Toni (İtalya)                     136 oy
Miroslav Klose (Almanya)          105 oy
Pavel Pogrebnyak (Rusya)          29 oy
Ruud v. Nistelrooy (Hollanda)     22 oy
Zlatan İbrahimovic (İsveç)         18 oy
Franck Ribery (Fransa)              12 oy
Milan Baroš (Çek. Cum.)             6 oy
Ivan Klasnić (Hırvatistan)           5 oy
Angelos Charisteas (Yunanistan) 5 oy
Alexander Frei (İsviçre)              4 oy
Adrian Mutu (Romanya)              3 oy
Maciej Żurawski (Polonya)          2 oy

4 yorum:

Adsız dedi ki...

30 gol baraji degil 20 oy baraji olcak o :P (lutfen vurma abi takintiliyim tedavi goruyorum)

edgar belgi dedi ki...

hastasiyim torresin soyle kafayi bulup iyi bir youtube toplamasini acip beyin alemlerinde eriyorum, bitiyorum.

İlker Yılmaz dedi ki...

genelde son 4 e kalan takımlardan biri gol kralı çıkarır. bana göre son 4 e de en yakın almanya, ispanya, italya, hollanda. favorilerim klose, torres ve nisterooy. çok geniş bi yorum oldu :) tek isim vermek gerekirse nisterooy.

Adsız dedi ki...

podolski olur bence :)