21 Ekim 2008 Salı

ELDE KART KALMADI

















Çok fazla konuşulacak bir şey yok maçla ilgili. Uzun analizlere girmeyeceğim. Yaş ortalaması 21 olan, güçlü bir scout ekibinin oluşturduğu ve en kaba saba görüneninin bile bir anda iki kişiyi 5 metre içinde oyundan eksiltebildiği bir takımla oynadı Fenerbahçe. 10 ve 11. dakikalar hem skor hem de oyun anlayışı açısından maçın özeti. Arsenal 1 dakika önce gördüğü zaafı 1 dakika sonra kullanarak skoru 2-0'a getirdi. Fenerbahçe'nin Arsenal defansının arasına atılan toplardaki zaafını kullanması ise birbirinden kopuk 10 dakikalık sürelerde gerçekleşti. Fenerbahçe bu paslar için sadece Alex'in devreye girmesini beklerken, Arsenal orta sahada Djaby, Fabregas, Nasri ve Walcott'u kullandı. Bu kadar yaratıcılıktan uzak ve üretemeyen bir takımın tüm falsosunu toplama yükünü üstlenen Selçuk ve Maldonado'yu her pas hatasında protesto etmek için pusuda bekleyen, Ümit Özat'ı vurdumduymazlığı sebebi ile sürekli eleştiren tribünlerin 3 Şampiyonlar Ligi maçında da aşağı yukarı hiçbir şey üretmeyen ve bu konuda çaba gösterir gibi bile görünmeyen Roberto Carlos'a olan tepkisizliği bence dikkat çekici husus. Fenerbahçe sadece çimlerin üzerinde değil, tribünde de yanlış kartları oynuyor. Bu maçtan daha kötü haber Dinamo Kiev'in deplasmanda Porto'yu mağlup etmesi. Ama somut verilerden öte oluşan şartlara dikkat çekilmesi lazım. Daha önce de söylemiştik. Bu takım çok değil 3 sene önce Anelka, Nobre, Alex, Van Hooijdonk, Tuncay gibi bir ekibi yanyana oynatıyordu. Bugün sahaya skoru döndürmesi için giren oyuncular Burak ve Ali Bilgin'di. Bu derinliğin kayboluşu Fenerbahçe'nin başını daha çok ağrıtacaktır.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok üzgünüm :((
Allah bu Aragonesi bildiği gibi yapsın.Aziz Başkanımızı seviyorum ama bırak artık bu dediğim dedik tavırları be Başkanım.Zico gibi özgürlükçü bi adamdan sonra Disiplinci Aragonesle bu iş olurmu ?? Yaktık yıktık herşeyi 2 seneyi çöpe attık sayenizde.Guiza hariç sahada herşeyini veren başka biri varmıydı acaba ? velhasılı kelam üzgünüm ya :(((((((((((

Ferman

DaesAgelmar dedi ki...

o kadar boşaldı ki takım ister istemez kalibre farkı ortaya çıkıyor. ligde de kalite farkı azalınca kötü oynadığın zaman kaybetmen doğal oluyor. yürüyerek şampiyon olamayan ekipten koşsa da şampiyon olamayacak ekibe doğru gidiyoruz

kayser dedi ki...

hala aziz yıldırım'ı eleştiremeyen taraftar olduğu sürece, ümit özat'ı yuhalayıp, carlos'a ses çıkaramayan kişiler normal karşılanmalı bence..

Fenerbahçe'nin şu anki başarısızlığını balık baştan kokar sözüyle açıklayabiliriz. Fenerbahçe'nin başkanı icraatleriyle iflas etmiştir..ve attığı her adım takıma zarar vermeye başlamıştır. kongre mayıs ayında olacak. o zamana kadar aragones'i göndermek, ya da yönetimi istifaya çağırmak pek bir işe yaramaz. şu an kim gelir ki başkanlık koltuğuna? zaten faşist yıldırım buna müsaade etmeyecektir.

herhalde "arkası gelmez dertlerimin" bestesini bu sene çok söyleyeceğiz..çok şükür bu kez 0 çekmiyoruz, 1 puan almayı başardık..

sevgili başkanımıza bu tablo için teşekürler

kozyatağılı şakşakçılar olarak
hep destek tam destek pankartımızı haftasonu bursa maçında asacağız? sahi bu arada kürek takımı maçtan sonra açıklama yaptı mı, başkana destek amaçlı?

Ortega dedi ki...

Ulan tüm moral bozukluğumu, sinirimi aldı Kayser'in yazdıkları. Bu nasıl bir üslüptur böyle.Tez zamanda bir blog açmalı Kayser kişisi.

Arkadan bağıran bunca kardeşin, aşık sana Kayser reis :D

Adsız dedi ki...

Niye ?
Aziz Yıldırım'ı her eleştiren blog acmak zorunda mı ?

Bırakın bu rant kokan hareketleri Ortega,merak etme tribünlere kim daha fazla verirse Onun adını bağırır zaten,Aziz geldi musluklar kesildi dert bu aslında !
Başkana ilk mesajda bende sitem ettim ama bu iş rant için olunca komik oluyor,Aziz başkanın secildiği gün de tribünle Vefa Küçük diye inliyordu Unutmadım.Sefa Abinin Mercedesinin gazını mı kesti Başkan bu düşmanlık niye ? senin gibileri gördükçe kızsamda Aziz Başkanın yanında olmak geliyor içimden!!!

Ferman
Ferman

Ortega dedi ki...

Hayatımda cebimi 1 lira rant girmedi, ve birileri adına bir kez bile zorla bağırtılmadım. Ve sen öyle utanmaz arlanmaz bir adamsın ki, yüzüme karşı bunları söyleyemeceğin halde, atıp tutuyorsun buradan. Bu mudur senin adamlığın? İşkembe-i kübradan bol bol salla sen Ferman. Bloglarda elaleme edep dersi verirsin, aynı zamanda tanımadığı adamlara iftiralar atarsın. Bu ne perhiz?

Blog üzerinden bana ettiğin küfürler yetmedi de bir de burada mı sarmaya niyetlisin anlaşılan?

Blog kişilerine olan saygımdam dolayı daha fazla yazmıyorum. Bir derdin varsa, bana nasıl ulaşabiliceğini biliyorsun.. başka bloglardan yorumlar girerek kendi tatmin etmeyi bırakırsan, daha memnun olurum. Direk bana ulaşabilirsin.

Flying Dutchman dedi ki...

Arkadaşlar sakin olmanızı tavsiye ederim herkese. Bloga gelen tüm yorumları yayınlama gibi bir ilkem olduğundan ne olursa olsun ne yazılırsa yazılsın kabul et tuşuna basıyorum. Lütfen benim bile tereddütte kalacak yazılar yazmaktan kaçınalım, ayrıca blogu onu bunu geçtim hepsi bir yana, birbirinizi kırmaya değmez bu iş için


biraz anlayış sağduyu

Adsız dedi ki...

Ben sana küfür etmedim blogun üzerinden bu bir,Aziz Yıldırımı Hitler'e benzettiğin gün senin blogun benim için bitmiştir.Benim bu alemde düzenli olarak tek yazdığım blog Fırat Abinin blogudur başkada hiç bir bloga yazmıyorum,o yüzden bi yerlerinden edep dersi veriyorsun filan diye uydurma ve ajitasyon yapma!!!!!!!!!!

İşkembeden hiç sallamadım,hiç bedava bilet alıp stada koşmadım,yüzüne karşı söyleyemeceğim hiç bi şeyide söylemedim bu iki.

Adamlığım konusunda ettiğin saçmalıkları aynen sana iade ediyorum.Sen eğer adamsan çıkarsın Aziz Başkanın yüzüne söylersin lafını demek gibi bi şey bu ki saçma.

Herneyse ben senle tartışmayacağım daha fazla,kusura bakma Fırat abi.Benim için sen kaale alınacak adam değilsin maalesef Ortega ve bundan sonrada almayacağım zaten

Ferman