20 Şubat 2009 Cuma

STRANGE CM HAPPENINGS vol.24




















Süleyman İleri göndermiş sağolsun. Böyle bir şeyle ben de ilk kez karşılaşıyorum. Belediye encümeni stadı büyütmek isteyen Beşiktaş kulübüne yerel muhalefet sebebiyle muhalefet şerhi koyuyor. Artık İnönü Stadı'nın tarihi öneminden dolayı mı başka bir sebep mi bilinmez. Bu arada o yerel muhalefet kimdir onu da merak ediyorum. Tek bildiğim bu oyunun artık gerçekçilik konusunda aşma noktasına geldiğidir. FM 2010'dan bir tek şey bekliyorum. Oyunun herhangi bir anında "Bülent Uygun wrote another poem after a great win against Galatasaray (Bülent Uygun Galatasaray galibiyetinden sonra bir şiir daha yazdı)" yazarsa gidip yapımcıların elini öpeceğim.

Strange CM Happenings

10 yorum:

CaRtMaNtR dedi ki...

Bir zamanlar bende bir sabah kapı çalacak karşımda Atalanta yöneticileri olacak ve diyeceklerki "beyfendi takımı 3 senede avrupanın en üst düzey takımı yaptınız. bunu siz gerçektede yaparsınız sizi takımın başına getiriyoruz" şeklinde hayallere dalardım. Sadece bize değil yöneticilerede o bakımdan gerçekçi gelseydi keşke :D

juventino dedi ki...

aynı olay fm 2006 da başıma gelmişti. köln takımını çalıştırıyordum. rhein energy stadını büyütme isteğimi kulüp kabul etmesine rağmen köln büyükşehir belediyesi kabul etmemişti.

ferman dedi ki...

Bülent Uygun destan yazdı GS maçlarında,maç sonrasında bi ufak yazmış çok mu yav :)

Yerel muhalefet olayıda süper adamlar Gökkafes dikti kimsenin gıı cıkmadı İnönüyü genişletmeye mi laf edecekler allasen :P

varol döken dedi ki...

çıktım sahaya
bekledim kaleyi
sağbekledim aslanlar gibi
aslanların yelesinden
savurdum da yeller gibi
ah memedim memedim
ben sana a...k deme demedim

lyrics: bülent uygun
music: bir patenci zeynep vardı ne oldu ona?

Anıl dedi ki...

Harika ya :)

Adsız dedi ki...

2005'teki oyundan beri var olan bir özelliktir bu. hevesi kursakta bırakan can sıkıcı bir özellik aslında :)

Egemen Ulubilir dedi ki...

bu yeni bir şey değil cm 99/00 den beri var bnm bildiğim, yani "local council blocks stadium expansion plans" ile aynı mevzu..her takımda da çıkar bir süre sonra bjk ye özel bir durum değil..

turhanatakan dedi ki...

cm'nin sevilmesinde büyük etkisi var bu gerçekçiliğin ama sonuçta bu bir oyun olunca zaman zaman adamın ağzına sıçan sonuçlara sebebiyet veriyor.

ben de 10 sene kadar önce sanırım cm 3 idi kendisi, çok fazla oynamanın neticesinde rüyamda tanju çolak'ın finishingini 7 yapan collyer biladerlere girişmiştim. öncesinde arkadaşlarla türkiye ligindeki oyuncuların özelliklerinin düşüklüğü üzerine bir açık oturum düzenlediğimizi de ekleyeyim.

charonst dedi ki...

cm 03-04 te en gıcık oldugum olaydı. ya arkadas bu bı oyun dıosun bu kadar da olmaz ama adamlar oyuna sıyasetı bulastırmıs. hele de sampıyon yaptıgım brescıa nın beledıye reısı...

Minero dedi ki...

Çok alışılageldik bir durum. Malatya ile bende yaşadım aynısını. Stadı büyütmeye belediye izin vermiyor. Eğer kulüp sağlamsa ve stadyum harbiden yetmiyorsa büyüme izni verilmediğinden yeni stadyum yapımına girişiyor yönetim kurulu. FM'yi oyun değil de menajerlik simülasyonu yapan detaylardan...