10 Mart 2009 Salı

HINCAL!!!!!
















Tarih 10.03.2009...Fotomaç...Hıncal Uluç'la Gündemin İçinden

Muhabir: (Bülent Korkmaz için) Oynattığı futbol Lucescu'ya benzetiliyor. Bu benzetmeye katılıyor musunuz?

Hıncal Uluç:
Lucescu bu kadar değildi. Lucescu da korkaktı ama futbolu biliyordu, Galatasaray'ı da biliyordu. Bunun Galatasaray'dan da haberi yok. Nonda'yı futbolcu sanan, Kewell'ın fiziğinin ne olduğunu bilmeyen adama 'Galatasaray'ı tanıyor' nasıl denir?


Tarih 23.03.2004...Sabah...Hıncal'ın Yeri

.....Lucescu hep aynı Lucescu. Korkak, çekingen, pısırık, futbolunu savunma üzerine bina eden, hücuma kalktığında işi beceremeyen. İşte son haftalardaki Beşiktaş. Gol atmaya yönelik oynadığı zaman her maçta ikişer üçer yemeye başladı. Hem savunma hem hücumu bilmiyor Lucescu.....

---------------------------------

Ben Lucescu olsam, o an elimde bir kalaşnikof olsa, Hıncal Uluç'u tararım, tararım ve beraat ederim "bana işkence yapılıyor" diye. Buradan Hıncal Uluç'a soruyorum. Lucescu futbolu biliyor mu bilmiyor mu? Biliyorsa 5 sene önce neden "savunma ve hücumu bilmiyor" dediniz. Yok bilmiyorsa daha kötü. O zaman neden şimdi Bülent Korkmaz'ı eleştirmek için sırf bana inat, sırf Flying Dutchman'a inat "Lucescu futbolu biliyor" diyorsunuz. Lucescu Çatladıkapıspor hocası mı? Açıklama gelirse bu ekranlardan çıkıp anlatırız. Ama bu cevabı bana veremezse bu Hıncal Uluç'un acz içinde olduğunu gösterir. İstanbul Valisi Muammer Güler'i göreve çağırıyorum. Sabah gazetesinin yerinde olsam, bunu yazdığının ertesi günü kapının önüne koyarım. TSYD Başkanı Esat Yılmaer ne iş yapar? Türkiye Cumhuriyeti'nde bir ferdi-i vahit yoktur ki bu 2 yorumu açıklayabilsin. Böyle bir şey olabilir mi Haşmet........


YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI

18 yorum:

gerisi önemli değil... dedi ki...

hehehe :)

inamotolu yılda da buna benzer bir lafı. ayhan için "ayhan gibi teknik adam dururken inamoto gibi kazmayı oynatıyor" demişti. 2 hafta sonra "inamoto, ayhan hepsi kazma, hepsi gitsin" demişti. klasik oldu bunlar artık...

Fuzzy Logic dedi ki...

Düsün futbolumun yakasindan akbabalar

Unknown dedi ki...

yazık bunadı bunadı, üstüne gitmemek lazım.

varol döken dedi ki...

ya eline sağlık be hollandalı, işte bu tavrının hastasıyım blogda...

bu arada hıncal bu bloga yakışmıyor!

varol döken dedi ki...

bu adama yapılacak en büyük ceza okumamaktır... okumayın gitsin, yemin ediyorum hiçbir şey kaybetmezsiniz!

Adsız dedi ki...

hıncal'ın hangi takımla ilgili yorumları dinlenir bilmem ama gs ile ilgili olanları kesinlikle sallamayın...
adam muhtemelen özellikle önemli maçlar öncesi gaza getirip gs'yi hırslandırmak için yapıyo bu saçmalıkları

Cthulhu dedi ki...

Varol Abi:

Abi onu okuma bunu okuma abi neyi okuyacağım ben? Yeter ama. Bak böyle şeyleri gördükçe deliriyorum ben. Futbol ne kadar muhteşem bir spor farkında mı bu insanlar? Ne kadar üst düzey bir rekabet var ve futbolcular ne kadar çok çalışıyorlar zamana ayak uydurabilmek, modern bir futbol oynamak için biliyorlar mı?

Tabi ki biliyorlar, herşeyi biliyorlar. Ama basın? Basın ve futbol yöneticileri futbolu kirletmek için, çok klişe bir laf oldu ama, herşeyi yapıyorlar. Hiçbirşey okuyamaz, izleyemez hale geldim. Ya Hıcal Uluç kimdir ki futbol hakkında yorum yapabilmektedir? Sahip olduğu köşe - ki hangi vasıfla o gazete köşesine sahip olduğunu da çok merak ediyorum - sayesinde midir ona bu hakkı veren? Kimdir Hıcal Uluç. Yediği yuttuğu, değiştirdiği, çevir kazı yanmasın yaptığı laflar 100 değil 1000 değildir? Neden hala var bu adam? Bu adamlar?

Defolun gidin başka bir işle uğraşın. Futbolu bize bırakın, izleyiciye. Siz kimsiniz ya?

Valla yeter artık abi. İngiltere ligi izlemek istemiyorum artık. Kendi ligimin de iyi spikerleri iyi yorumcuları aklı başında yöneticileri olsun istiyorum.

Çok canım sıkıldı birden çok.

Kusura bakmayın.

TrexxxXx dedi ki...

Hıncal abi şu an yanımda ağlıyor.

Lütfen böyle davranmayalım arkadaşlar. LÜTFEN :(((88

asuıdhasudhusahd

varol döken dedi ki...

@cthulhu
doğal seleksiyona inanacaksın... eğer bu blog yazarları ve okuyucuları, okay karacanlar, bülent timurlenkler, fırat topallar, alper öcallar, güntekin onaylar, mehmet demirkollar vb. güçlüyse onlar kalacak...

yok hıncal, adnan aybaba, serhat ulueren, sergen yalçın, tanju çolak güçlüyse onlar...

ama her zaman okunacak bir şey olacak, bir tek kişi olsa dahi olacak, canını sıkma...

sinem dedi ki...

salak bu adam. başka söylenecek bir şey yok. ben de üç-beş yıl önce her gün okuyup sinir krizi geçiriyordum. varol döken'e katılıyorum, en iyisi okumamak.

Cem Gedikoglu dedi ki...

Bu adamla ilgili problem; karşısına hiçbir zaman adam gibi bir yorumcu oturtulamamış olması. Gerek üslubuyla, gerek kurnazlığıyla, gerekse 1960'lara kadar uzanan kariyerinin ağırlığıyla hep kalkanlarını açık tutmayı başarmıştır. Ne kadar tutarsız olduğunun kendi de farkında bence ama bu tutarsızlık ve üslub reyting ve sansasyon yarattığı için kendi dahil tüm medya camiası varlığına göz yumuyor. Bülent Korkmaz gibi bir Galatasaray ve Futbol efsanesine bu kadar alelacele dil uzatmasına şaşırmadım. Bir insan futbol denen oyuna bu kadar mı yakışmaz.

tunchay dedi ki...

hıncal'ı hıncal yapan budur, çok şaşırmamak lazım.

senede ortalama 50 tane kehanet ya da tespitte bulunur. bunların en az 45 tanesi çok uçlardadır. işte lucescu hoca degildir, bülent korkaktır, sampiyon fenerbahce olarak belirlenmistir, fatih terimin kolu protezdir falan.

sonra bu 45 kehanetin 43'u tutmaz, ama bu 43 taneyi kimse hatırlamaz (bu fil hafızalı flying dutchman gibiler hariç). 2 tanesi de bir şekilde tuttugu için, etrafta "abi hıncal söylemişti" efsaneleri dolanmaya baslar.

eh bu 25 senedir süren bir hikaye oldugu icin, adam basinin baskosesdir. O boktan 90 dakika programı yıllardır gundemi belirler falan filan.

Adsız dedi ki...

Eline yüreğine sağlık Fırat hocam,Hınççal hakkında yorum yapmam,değmez bu adam için !

Bi cümle Haşmete edeyim ; çok yalakasın birader !!!

Ferman

Cem Gedikoglu dedi ki...

Mehmet Yılmaz'a da bir paragraf açmamak için kendimi zor tutuyorum. Açmicam.

Adsız dedi ki...

tüm dünyada böyle yorum yapan bir başka insan var mı gerçekten merak ediyorum. pek imkan yok buna, çok geniş bi kavram tüm dünya, ama öğrenebilmek isterdim cidden.. böyle bi eleştiri(!) modeli olamaz..

İsmail Şayan dedi ki...

Varol Döken'in dediğini çok uzun zamandır yapıyorum, ne okuyor ne de izliyorum. Bir şey kaybetmediğime, hatta ruh sağlığım adına iyi bir iş yaptığıma inanıyorum.

Bu adamla bir şey tartışmak anlamsız, hayatta bazı kavgaların anlamsız olduğu gibi. Mehmet Demirkol ile kapıştıkları zaman bir Bernard Shaw lafı gelmişti aklıma. Eğer Mehmet Demirkol kafasına bir saksı falan düşüp bana fikrimi sorsaydı o lafı söylerdim. Şimdi de Dutchman Bey'e öğüdüm olsun naçizane :)

- Domuzla güreşmek anlamsızdır. Çünkü kazansan da kaybetsen de ikinizin de üstü başı çamura bulanacaktır ve zaten domuzun asıl zevk aldığı şey de budur.

:)

CaRtMaNtR dedi ki...

Hıncal Uluç ile alakalı ama yazıda sözü geçen şeyle alakasız bir şeyle başlamam lazım. Öncelikle dünkü gazetelerde çıkan (aslında yazarken farkettim çokta alakasız olmayacak yazı ile) Bülent hemen istifa etmeli çıkışda artık gülsem mi ağlasam mı dediğim tarzda bir çıkıştı.

Bir hocadan umutsuz olursun yada ne yapacağını merakla izlersin ama daha ikinci maçta bıraksın gitsin diyecek doneleri elde etmek hemde kötü futbollada olsa 3te 3 yapmış bir hoca için demek nereden bakarsak bakalım mantık dışıdır.

Burda yazanlara gelirsek. Lucescu bencede korkak ve ciddi anlamda göze hoş gelmeyen ve günümüzde insanların izlemekten zevk almayacağı tarzda bir oyun oynatıyor.

Fakat oyun tarzını beğenmemek ayrı yabancıların çok zor kabul gördüğü İtalya'da uzun yıllar çalışabilmiş ülkesinin sayılı antrenörlerinden biri olmuş adama sen futbolu bilmiyorsun demek komik.

Keza hem kulüp takımı (hemde bu kulüp 25 sene boyunca Galatasaray'dı) bazında hemde milli takım bazında ülkte tarihinin en önemli başarılarını elde etmiş kadrolarda kaptanlık yapmış birinede futbolu bilmiyorsun demek bir üst paragraftaki gibi komik bir söylem olmaktan ileriye gidemiyor.

Sanırım Hıncal bey tüm o entellektüel yapısına ve herşeyi bildiğine inandığı egosuna ek olarak memleketimizde sık sık görülen bir şeyi yorumlarken başkalarını kötüleki senin namın yürüsün hastalığının etkisinden bir türlü kurtulamayacak.

playmaker dedi ki...

Bu herif futbol konusunda yazmayı bıraksın, Türk futbolundaki kaos, gerilim, holiganizm (olumsuzluklar) 50% oranında azalır, futbol 15 sene ileriye gider...