29 Nisan 2009 Çarşamba

BLOG İDMAN YURDU SAHALARDA!



Evet, zorlu sürecin sonuna geldik. Öncelikle üzülerek söylemeliyim, başka kaptan adayı çıkmadığı için tek takımla katılabiliyoruz. Takımı da seçerken ağırlıklı olarak, kolay iletişim sağlayabileceğimiz kişileri kadroya dahil ettik. Zaten kadro da ağırlıklı olarak bloggerlardan oluşuyor. Bilgiyi verelim ve çağrıyı da yapalım. Şu anda kadromuz 7 kişi. Yarın son halini vermek için bir kişiye daha ihtiyacımız var. Maçları etiler naturelparkta oynayacağız. Mayıs ayı içinde tüm maçlara katılabilecek acil yetenekli bir okuyucuya ihtiyacımız var. Önceden çok istekli görünen devotee'ye maille ulaşmaya çalıştım ancak yanıt alamadım. Bir de solid kid çok istekliydi ama sonra yan çizmişti :)

Onlara ve diğer başka adaylara açık çağrı. Yarın öğlene kadar bana nüfüs kağıdı fotokopisini mail yoluyla da olsa en hızlı ulaştırabilecek olan aday formayı kapar. Sol taraftaki mail adresimden bana ulaşabilirsiniz. Kadronun son halini de verelim.

1 - Noat Samisa (Salih) (GK)
2 - Varol Döken
3 - PCLion (Uğur)
4 - Scapula (Mayıslarbizim - Atahan)
5 - Tunchay
6 - Ali Ece
7 - Pennearabiata (Ali Okancı)

Vurduğumuz gol olsun!

16 yorum:

Trofolo dedi ki...

Haydi haydi haydi allahaskinaaaaa, futbol topunu karakola bomba diye goturecekler donsun saskina!!!!!
Kupa bizim $ik $ik, kupa bizim $ik ik :)

voodoo girl dedi ki...

yaa ben nasıl izleyeceğim bir de kameraman bulun bari :)

Adsız dedi ki...

abi yarına kadar ulaştırmam pek kolay değil ama turnuva bitince bloggerlar ve okuyucular arasında maçlar düzenlemeyi düşünelim.Eğlenceli olacaktır mutlaka.Murat Şenel
muratao99@yahoo.com

Adsız dedi ki...

özelden mesaj attım. 8. kişi olmaya talibim.

GoKaN

arnawut dedi ki...

selamlar abi. az önce nete girdim ve pclionfc'de gördüm takımı. eğer 8. yi bulamadıysanız hala ben yarın sana nasıl ulaşıcam :)

Flying Dutchman dedi ki...

vudu sahaya bir tane laptop götürürüz, webcami de taktık mı evden naklen yayın gibi izlersin...

Temur dedi ki...

Yeni kurulan bir ekip için zaman önemli ama sabırlı değiliz maalesef. Başarıya aç genç bir camiayız diye başlayan devamında "basit goller yedik. İleride daha iyi olacağız" temalı demeçler istemiyorum. Anında başarı olmalı. En azından Avrupa'ya gidilmeli. Önümüzde bir Sivas örneği var misal :)

arnawut dedi ki...

Gönderdik nüfus kağıdı fotokopisini. Umarım seçiliriz:)
saygılar
erdinç

Trofolo dedi ki...

Maclari 1 sabit kamera, 1 aktuel kamera, 1 ses kayit cihazi, 2 foto muhabbir ile izleyecegiz.

Musa Cozen Style :)

omer26 dedi ki...

Ben de mail atmıştım ama buraya da yazayım dedim. Ben başarıya aç bu takımda yer almak istiyorum:)

Jordi Metal dedi ki...

Peki attığınız goller cep telefonlarımıza mesaj olarak gelecek mi :D

elpadre dedi ki...

Est. abim ne demek yan çizmek. Hala daha oynamak istiyorum. Ki büyük ihtimalle mayıs ayının sonundan önce askere gidemicem. Velev ki turları geçip finallere kalma şansımız var ve ben askere gidersem daha sonradan doldurulamayacak bir kontenjan sorunu var önümüzde. Buna rağmen gel derseniz seve yarın bizzat getiririm nüfus kağıdını :)

varol döken dedi ki...

onları tavuk gibi yiyecez!

UzunPaslar dedi ki...

takım sahiden de çok iyi olmuş. kale sağlam, defans kapı gibi görünüyor. orta alanda diklemesine oynayabilirsek maçları rahat kazanırız. 10 numara Ali Ece ile 5 numara Ali Okancı takımın beyni olacak anlaşılan o ki!

webcam'la izlemek baya bir kasar ama videoya alırsanız biz uzaktakiler için de gayet faydalı olur.

en olmadı musa çözen'le de anlaşırız maçı da mehmet ali birand anlatır :)

tunchay dedi ki...

8. elemanı da bulduk. Ömer kadronun son adamı.

belgeleri gönderdik, yarın fikstür belli olur haftasonu da ilk maçımıza çıkarız. taraftarları bu zorlu mücadelede takımı yalnız bırakmamaya çağırıyoruz.

maç programı daha sonra bildirilecek. takım cuma akşamı asmalımescitte kampa alınabilir.

omer26 dedi ki...

İyi o zaman kamptan kaçıp gece alemlere akmamıza gerek kalmamış. Kamp zaten alem şeklinde olacak. Bunu Batuhan duymasın hemen bizim takıma transfer olmak ister :)