8 Nisan 2009 Çarşamba

FIGHT SONG






















Efendim günü dün akşam itibarıyle "Canımız Kanımız Copçu Acamız-2" yazısına gelen yorumla kapatıyorum. Yorumu gördüğüm anda, o kadar gururlandım ki. Blogu ilk açtığım günlere gittim. Gözlerim yaşardı, kaşlarım terledi, yüzüm sivilcelendi, sol elimin içi kaşındı, sağ ayağım karıncalandı. Bu ulvi yorumlarla blogumuzun şenlenmesi bizim hep dileğimiz olmuştur. Adını bahşetme şerefinden bizi ırak eden yorumcu arkadaşımıza yaptığı yorumla örtüşecek şekilde Marilyn Manson'dan Fight Song'u hediye ediyorum. Esen kalın efenim...

Yüce Adsız dedi ki...
ne güzel koymuş ağzının ortasına.
a.q.taraftarı rahat mı duruyor lan maçlarda.Oturmuşsun blogbaşında ahkam kesiyosun.Ne sanıyosun kendini? azcık popüler olmuş bir blogun adıyla pirim yapan içi geçmiş kof cümlelerinle sağa sola salayıp duruyosun.
beni üzen senin yazı yazıyr olman değil, beni üzen senin gibi şaklaban ve şakşakcı birinin, kazara daolsa okunuyor olması.NE kadar saçma sapan yazmışsın ya.YAzık ulan sana bu blogda yazı yazma şansı tanıyan insanlara.

17 yorum:

gry dedi ki...

arkadaşın kazara meydana gelme ihtimalı % kaçtır acep bence yırtık kondom kurbanı...

AbSurDMaN dedi ki...

Hahah ordaki polis meğerse blogcuymuş ! :)

varol döken dedi ki...

blogbaşı, pirim, içi geçmiş kof cümleler, şakşakçı ama hepsinden süperi bu blogda sana yazı yazma şansı tanıyan insanlar!

o insanları tanımak istiyorum ben, çıksın onlar, blog sahibinden habersiz blog u kurup, başına da sen bu blogun sahibisin ulan diye ağzının burnunu kırıp zorla yazdıran insanlar size sesleniyorum, çıkın ortaya...

blogbaşına gelmezseniz ocakbaşına gelin...

Adsız dedi ki...

müzik ten anlayan adamdir inşallah :)

Manu dedi ki...

şaklaban, şakşakçı???? kime ama kime yani?? neye yaranacagız burda??? de get allasen yaa???

böyle yoruma karşılık; affedersin ama ne güzel koymuş 50 tane taraftar, birilerine olur...

D10S dedi ki...

yanarım yanarım bu şeyle aynı oksijeni tükettiğime yanarım

bonaventure dedi ki...

kazara okuyup duruyoruz işte...

Adsız dedi ki...

İtiraf ediyorum Dutchman'ı ben yarattım...Tuttum elinden getirdim bu bloga...Şakşakı da ben öğrettim... Cilasız meşenin tekiydi bu...Evet evet aynen böyle oldu...

alchoburn dedi ki...

Baştan sona okudum. Sondan başa doğru denedim. Ortadan herhangi bir cümle aldım okudum. Her türlü güldüm yahu.

Sorarım FD, sen hiç bu denli şahane bir yorum aldın mı bu blog'a? Haketmiş tabii kendine has bir girdiyi.

Adsız dedi ki...

rahat durmayanın hakkı kötekse dünyanın yarısını idam etmek gerekiyor. "medeniyet dediğin tek dişi kalmış canavar".

Sosyal_FB dedi ki...

Hayır, ben yarattım :)))
Emniyet, Dutchman'i bize teslim et.

91 dedi ki...

sokma şöyle yorumları gözümüze babacım ya, bak tüm akşamdan kalma bezginliğimle okurken, püskürmeyi müteakip gelen kahkaha ayılma sürecine soktu bizi. ziyan oldu onca içtiğimiz alkol. yani olmadıysa olmak yolunda. itiraf et Dutchman seni anadolu gurubu mu yönlendiriyor?

yurdum insanı dedi ki...

"seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım"

bunu bekliyordum o yorumun sonunda :)

CaRtMaNtR dedi ki...

Şarkı kadar Mean Machine'de Jason Statham'ın şarkı eşliğindeki muhteşem solosunuda hediye etmek lazım. Filmde güzel filmdi ehe mehe (Umut Sarıkaya kapanışı olsun dedim)

varol döken dedi ki...

Flying Dutchman'ı Yaratanlar Zirvesi

Yer: Umut Ocakbaşı

Tarih: 9 Recep 1433 Cumartesi (hicri takvime göre, gregoryenini joe yazsın)

Yaratanlar:

1- Barad-dur

2- Canarino

3- ...

evet yok mu başka iştirakçi, size söz bu yorumu yazan arkadaşı da bulup üstünde kayak malzemeleriyle ocağın başına oturtup şişleri ona yaptırtacağım:)

Sosyal_FB dedi ki...

Varol sen gelmiyor musun? Gel sen, gel.

varol döken dedi ki...

o pembe taytlı ablayla beni tanıştırıp bir odada 5 dakika bırakacaksan gelirim abi... (o taytı ağzına sokup sonra kafasına giyecen mi lan bir daha diye kazak sitarıyla vurmak için yoksa 5 dakikada dudullu-hadımköy hattı yaşını geçtik çok şükür, blog evlendir lan beni allahsız:)

v-club zamanında gelecektim ama nasip olmadı, brighton'a gidip joe'ya sunta kinte'yi, utrecht'te hollandalıya seinfeld efsanesini öğreteyim, arada para kalırsa bir hafta sonu neden olmasın:)

ama ondan önce istanbul diyorum her zaman...