3 Nisan 2009 Cuma

RUSSELL 3 SANİYE KORİDORUNDA


Son zamanlarda sokakta yürüyemez olmuştum, 2 adım atıyorum, gençten çocuklar çeviriyor etrafımı, "abi blogda afedersin solucan yakalamayı, ütücülüğü bile yazdın ama basketbol gibi milyonları peşinden sürükleyen bir sporu ikinci plana atıyorsun, bir solucan kadar değeri yok mu basketbolun?" diye ağlaşıyorlar, biraz daha yürüyorum esmer kavruk bir adam geliyor karşıdan, "Dutchman NBA'in asist kralıyım, iki kelime yazmıyorsun bizim için" diyor, "yürü git lan" diyorum, o sırada kenarda akordeon çalan Bulgar amca "oğlum ne yaptın, o Chris Paul'dü" diyor. Baktım her gün her gün bu muhabbeti çekiyorum, yeter artık deyip bloga eli klavye tutan bir basketbol yazarı almaya karar verdim. Batug.com pazarına girip ufak bir araştırma yaptık ve sonunda hafta kapanırken, bundan sonra yazılarıyla bizlerle beraber olacak "Russell"ı Flying Dutchman kadrosuna kattık. Gelecek haftadan itibaren NBA, Euroleague, TBL, TBBL, WNBA yazıları ile aramızda olacaktır. Kendisine hoşgeldin diyoruz.

Karar aldım biraz daha yazar ve ziyaretçi toplarsak 2014 yerel seçimlerinde Altıntepe Mahallesi muhtarlığına blog olarak adaylığımızı koyacağız. Bir sonraki yazar alımımız yemek tarifleri, kozmetik ve 2009 yaz kreasyonları üzerine olacaktır........

14 yorum:

Lucas Corso dedi ki...

Çok iyi olmuş.Russell'ın yazılarını merakla bekliyorum.

utku dedi ki...

altıntepe mi??! dilaver doğan'ın hükümranlığını sona erdirme adına son umudumuz sanırım sizlersiniz. yoksa beşinci kuşaktan torunlar sıraya dayandı.

sannti dedi ki...

Hayırlı olsun, merakla bekliyoruz yazıları. Doğru adresten transfer yapmışsın basketbol konusunda bu arada Dutchman .

Marvin dedi ki...

russell'ın batug'daki nicki öğrenmemizde sakınca var mı? gerçi batug.com'dan çıkan basket yazarı etiketi bile yeter merak ettim hehe.

ozgurr dedi ki...

hayırlı olsunda...ağırlığı yerel lig ve avrupa basketboluna vermesini umuyorum.

hagi dedi ki...

selamlar,
yinelemek isterim;yazar sayısı arttıkça post sayısı artıyor,blog'un kapsamı genişliyor;kişiselleştirme önem kazanıyor.

yazar bazında rss feed uygulamasına gerçekten ihtiyaç duyulmakta.

Joe Jonese Atesdagli dedi ki...

Çok sevindim. Baketbol bu bloğun eksikliği olan bir konusuydu. Hoş, bir ingilizin basketboldan ne kadar anladığı görecelidir. Yinede hoşgeldin diyorum Russell sana. Her attığın gol olsun diyorum[hakikaten basketboldan birşey anlamıyormuşum Varol, yardımcı ol bana]

alt + 168 dedi ki...

+rep

Gilamaniac dedi ki...

bizim forumda cok sukur masallah basketbol medyasının NCAAyi gibi nba tv lerden ntv sporlara , pivotlardan, nba türkiyelere heryerde bizim forum var..
cok hosuma gidiyor. sitenin eski bir uyesi olmak da ayrıca hosuma gidiyor...

Fingolfin dedi ki...

dilaver amca iidir ya.
bizde eski gibi altın tepe zirvesi mi yapsak?

alchoburn dedi ki...

Yakında F1'ciler de kazan kaldırabilir! Şaka bi' yana hayırlı olsun şimdiden.

varol döken dedi ki...

bir efes-fener maçında 26 sayı öndeyken efes e verince maçı kendi taraftarımdan yediğim balgam ile bırakmıştım ben basketbolu:)

tarihi bilgiler isteriz, hüsnü çakırgil'in sesini ilk duyduğunda gülmekten potaya yuvarlanan adamlar isteriz, mitchhhh smithhh diye bağıran spikeri geri isteriz, badem badem'in şapkasına el koyan veleti isteriz!

joe, elma suyu yerine votkayı artır, potanın içinden bile geçersin anlı şanlı tuncay gibi!

CaRtMaNtR dedi ki...

Batug.com'da Fransa ligi maşallah sürekli alttan yeni yazar yetiştiriyor :D

Minero dedi ki...

Hayırlı olsun ama sıra motorsporlarına geldi Dutchman!