16 Temmuz 2009 Perşembe

MOTİVASYON



Aşağıda yazdık da Sırbistan gençlere yönelmeden önce onlara birer hatun bulsa iyi olacak. Yer Hollanda, 2007 21 yaş altı Avrupa Şampiyonası ve Ordina Open aynı tarihlere rast gelince Jelena Jankovic ve Ana Ivanovic'in Sırbistan kampına moral vermeye gittikleri an. Benim bu resmi görünce aklıma Candan Erçetin'in İstiklal Caddesi'nde çektiği klipte arkasında yürüyen on yüz milyon sperm gücündeki topluluk geldi. Çocuklar bu halle finale kadar çıktılar ona dua etsin Sırp yetkilileri.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahahahaaa...Ivanovic'in sağındaki ve solundaki elemanlar orgazm oluyolar resmen...

Sosyal_FB dedi ki...

Dikkat edilecek olursa Jankoviç'in yüzüne bakan yok.

En sağda sadece ağzı ve burnu görünen vatandaş kıç nahiyesine bakıyor ki onun esbab-ı mucibesi de Jankoviç'in "Ulan yalnız gitsem, mideleri bulansa bile, kamp kadınsızlığından bana bakarlardı bir ihtimal, ama şimdi Ana ile geldik. Dolayısıyla çatalı ya da tangayı göstermezsem kimseler bana bakmaz bu ucubeliğimle" (Bkz. Kişinin kendini bilmesi) demesi ce "Tahmin edin bu döt kimin" gazeteciliği yapan medya unsurlarına malzeme teşkil edecek duruşu sergilemesidir. Ki muhtemelen o arkadaş da yaptığı resmin çekildiği anın akabininde düştüğü hatayı anlamış, "Gerdirilmiş Gollum" yüzünden müslüman olmaya bile karar vermiş olabilir.

Orhan Veli'den bir şiirle bitirmek istiyorum

Güzel tenisçileri severim,
Yetenekli tenisçileri de severim;
Güzel, yetenekli tenisçileri
Daha çok severim.

voodoo girl dedi ki...

haahahahahahahah bazıları da şaşkın şaşkın birbirlerine bakmış. yalnız dünyada kadınları o kadar güzel olup da erkekleri bir şeye benzemeyen tek sırplar var herhalde.

julien sorel dedi ki...

arkadaki pembe tişörtlü eleman resmen hedefe kitlenmiş :D

oha olm içine düşseydin bari...

Çetin Cem dedi ki...

hahahahhaha tam umut sarıkaya karikatürlerindeki "ehehe mehehe" diye gülen adamlar gibi ya! çok iyiymiş!

cino'nun yorumuna da ayrı güldüm.

lembo dedi ki...

ana ivanovic , jankovic'i suya götürür susuz getirir güzellikte.. ama jankovic de az anasının gözü değildir.. bir maçta, bacaklarının üzerine havlu koyup etek altından külot değiştirmişliği vardır.. bu durumda tüm gözler ona döner haliyle..

tabii rusya kampına konuk olsak daha değişik sahnelere şahit olabilirdik.. rus tenisçilerin ziyaret ettiği bir erkek sporcu kampı düşünülemez..

uykutu dedi ki...

(((: süper, hababam sınıfı gibi bunlar (: bkz: okula kızların alındığı bölüm (:

Black Pearl dedi ki...

Canarino dedi ki...

Dikkat edilecek olursa Jankoviç'in yüzüne bakan yok.


Evet bana da oyle geldi. At kafası gibi yüzü var. Kesinlikle güzel diil.

voodoo girl dedi ki...

haahahahahahahah bazıları da şaşkın şaşkın birbirlerine bakmış. yalnız dünyada kadınları o kadar güzel olup da erkekleri bir şeye benzemeyen tek sırplar var herhalde.


Sırplar yerine Ruslar yazacaktın herhalde. Ivanovic hadi guzel ama Jankovicin at kafası gibi yüzü var. Kesinlikle güzel diil.

Bu yazıyı yazarken Marija Serifovic'i unuttun herhalde sayın voodoo. Eurovision 2007 kazanmıstı.

voodoo girl dedi ki...

yoo sırplar diyorum işte baksana takımdaki adamlara, halbuki kadınları ne güzeldir sırpların. algıda seçicilik hocam ben fotoğraftaki kadınlara değil erkeklere baktım haliyle :)

Chuck Palahniuk dedi ki...

ne var ki bu fotoda. çok eğlenceli herkes mutlu halde bir foto. herkesi kendi cinsel açlık zihniyetiyle ele alınca böyle sonuç çıkarmak normal. "sırp yetkililerin ilk önce gençlere bir hatun bulsun" a kadar gelmiş olay. hey allahım şu fotodan ne çıkarımlar yapılıyomuş helal yahu. bence bu resime bakıp böyle çıkarımlar yapan insanın içindeki cinsel açlıktan korkmalı.

ayrıca her şeyi geçtim ana ivanovic ten bahsediyoruz yaşayan en seksi 2-3 kadın sporcudan birisidir. benim yanıma gelse ben bile heyecanlanırım az çok:)