24 Temmuz 2009 Cuma

STRANGE CM HAPPENINGS vol.31



















Bu haftaki hadiselerin tümü Türk futbolu ile ilişkili. İlki Onur Güngör'den. Aynen kendisinden aktarıyorum. "Yıllar geçmiş. İbrahim Üzülmez, futbolu bırakmış. Coach olmuş. Baktım işsiz, dedim bir el uzatayım da emekliliğini iyi yaşasın. İyi de etmişim aslında. Baksana şu mental'e, şu tactical'a, şu technical'a...Bu adamı gerçek hayatta da böyle bekliyorum. Hala umudumuz var. Preferred Formation'a da dikiz. 5-3-2. Lucescu'nun 3-5-2'sinden devşirdi galiba." Ben de bir ekleme yapayım, her şeye rağmen Tactical Knowledge'e (taktik bilgisi) bir göz atın.


















İkincisi Uğur Ozan Sulak'tan. Yıl 2012. Fatih Terim Juventus'un başında. Peki değişme var mı?....



















Sonuncusu da Barış Eken'den. Yıl 2011. Galatasaray herhalde hazır Hollanda'lı rüzgarı başlamışken Chelsea-Hollanda ilişkisinden Roman Abramovich'in kapısına gidip Van der Vaart'ı istiyor. Veriyor Roman başkan da. Hadi size bir de kıyak yapayım gazıyla, Van der Vaart Galatasaray'dayken "maaşını da ben ödeyeyeyim" diyor. Eğer bunu da Haldun Üstünel yaptıysa helal olsun. In Haldun We Trust.

5 yorum:

Hemşo dedi ki...

Bu oyunun Türkçesi de çok kötü oluyor ya.

yarı Türkçe yarı İngilizce,
garip garip çeviriler...

anial dedi ki...

yalnız haim fresco devreye girmiş galiba, van der vaart transferi gerçekleşmemiş. üstteki hsberlere dikkat!

caven dedi ki...

Pek strange olmamış sanki bu seferkiler

sannti dedi ki...

van der Vaart olayı pek strange değil. Oyuncular daha düşük bütçeli takımlara gittiklerinde genelde pazarlık yapıyor, senle yaptığım sözleşmenin bitimine kadar maaşımın şu kadarını vericeksin diyor, vermezsen de gitmiyor.

Minero dedi ki...

İbrahim Üzülmez'in profili gerçekçi olmuş markajdan tut taktik bilgisine. Genelde oyunda oyunculuktan hocalığa geçişte pozisyon ve PA yansıyor. Yani ortalama üstü bir defanstan ortalama üstü bir defansif hoca oluyor.

Fatih Terim'in olayında direk Türkçe çeviri bozmuş. Yıllardır oynuyorum öyle bir ibare görmedim abartılı çeviriye veriyorum.

van der Vaart'ın durumunda iki şey olabilir. Galatasaray Chelsea'nin pilot kulübü olabilir bedelsiz göndermiş olabilir. Ya da kulüp kiralayacak kulüp bulamazsa oyuncunun banko oynayıp formda kalabileceği bir kulübe maaşını kendi ödemek şartı ile göndermiş olaibilir. İkincisi daha mantıklı geliyor bana...