13 Ağustos 2009 Perşembe

AŞKIMIZ REKLAMA SİZLERE DEĞİL

























Türkiye Ligi'nde formaların arka üst kısmına isim yerine reklamların gelmesine içerleyenler, şimdiik halerine şükretsinler. Yukarıdaki forma Kolombiya ligi takımlarından Atletico Huila'nın forması. Aşağıdaki forma ise Bolivya 1. Lig takımlarından Club Real Potosi'ye ait. Bana bu formaları gösterseler, iyi NASCAR takımları bu sene reklamları azaltmış derim. Şimdi bu formayı gol attıktan sonra öpecek olsan reklamsız yere gelmek için aranır durursun. Gerçi Real Potosi insaflıymış, forma numarası için yer bırakmışlar.




7 yorum:

Yağmur Damlacıkları dedi ki...

guardian'in da buna benzer bir arastirmasi vardi hatta sizin de isminizin gectigi gecen haftalarda. orada bir kuzey takimindan bahsediyordunuz ama simdi hatirlayamadim.

Unknown dedi ki...

Konuyla alakasiz ama Club Real Potosi'nin armasi Real Madrid'in armasinin neredeyse aynisi. Aralarinda bir bag var mi 2 klubun?

ezeriko dedi ki...

kısa kol forma çok yazık olmuş, uzun kol olsa 3-5 reklam daha atabilirlerdi boyluboyunca.

halk dedi ki...

real potosi armasını dizyan ederken güzide dünya klübü real madrid'den feci halde esinlenmiş gibi feldi bana.

forma ''memleket*köy derneklerinin''(boyabat yardımlaşma derneği...) dağıttığı takvimlere benzemiş, onlarda da takvimin üst kısmına bakkalından, marangozuna herkesin kartviziti renkli fotokopi biçiminde yer alır.efferrin.

blogger dedi ki...

evet arma bana da real madridden araklanmış hissi verdi :)
birde bi ara sturm graz da şortunun her noktasına böyle forma almıştı.

ok dedi ki...

Reklam konusunun açıldığı iyi olmuş. Bu seneki Antalyaspor formasını büyük oranda reklam olmadığı için almaya karar vermiştim. Cebimdeki yüklü nakiti saçmak için mekanın yolunu tutmuştum fakat oraya geldiğimde formanın satışa çıkmadığını öğrendim. Galiba reklam basıp satacaklarmış. Ben de forma hayallerimi başka bahara erteleyip geri döndüm.

arnawut dedi ki...

http://i73.photobucket.com/albums/i205/realpotosi/escudofondo.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v173/jpchelseafc/HighQualLogos/Real_Madrid.png?t=1250250505

hakkatten iyimiş.

reklam konusuna da diyecek bişey yok. giderek bunlara benzeyeceğiz sanırım...