28 Ağustos 2009 Cuma

EZELİ REKABET-50

16 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

Mikasa yerine Molten da olabilirdi. Ama kim olursa olsun, Spalding'in olduğu yerde diğerine bakmam.

lyktm dedi ki...

mikasa candır :)

Major dedi ki...

spalding abi nba topu..

Unknown dedi ki...

molten derim benim. üçüncü şık olarak:)

Melih Carter dedi ki...

kalite ve isim : SPALDING

babayaro dedi ki...

mikasa kadar sağlam top yoktur.

Emre Akduman dedi ki...

Spaldingi tek geçerim...

anial dedi ki...

basket topunda spalding.

Hemşo dedi ki...

Salonda Spalding,
asfaltta Mikasa :)

Gand dedi ki...

Spalding dururken gözbaşka bir şey görmez ki... Adil bir dövüş olmamış.

Gorky dedi ki...

asfaltta boing şeklinde bir adam boyu seken, bol tırtıklı, parmak katili migros topları ikisini de ezer geçer..

baha dedi ki...

spalding cok iyi otururdu ele, agirlik vs olarak. standart olsa bile fark yaratirdi bence. mikasa ı-ıh. spalding alir.

Arka Sıra HANEDANI dedi ki...

futbol mikasa, basket spalding geçerim..

varol döken dedi ki...

bizim paramız voit e yetiyordu, boyumuz da potaya yetmiyordu, kovdular bizi sahalardan, biz ne yapalım!

Unknown dedi ki...

mikasa futbol topudur. Halısahada bulunur. Çok da sert vuramazsın çünkü çok sert ve ağırdır. El yakar.

Spalding NBA topudur. Son 24 saniyede takımınız 2 sayı gerideyse o da el yakar.

O değil de sizden bir siyasi harita vs fiziki harita ezeli rekabeti bekliyorum. sanki daha önce görmüştüm burda ama baktım az önce yok.

lembo dedi ki...

markasını bilmem ama orta veya baş parmağa dik gelmeyen top varsa ben onla oynarım.. her parmağım ayrı hasarlı bunlar yüzünden..