31 Ağustos 2009 Pazartesi

TEKERRÜR

















Modern futbolun kritik teknik direktör hamleleri serisinin 10. halkasından.

17 Mayıs 2006. Yer St. Denis Stadyumu. Barcelona-Arsenal Şampiyonlar Ligi finali. Skor Arsenal: 1 - Barcelona: 0

Dakika 46: Edmilson oyundan çıkar-Iniesta oyuna girer
Dakika 61: Van Bommel oyundan çıkar-Larsson oyuna girer
Dakika 71: Oleguer oyundan çıkar-Belletti oyuna girer

Maç sonucu: Arsenal:1 - Barcelona:2

Değişiklik raporu:

Larsson: 2 asist
Belletti: 1 gol
Iniesta: İlk golün hazırlayıcısı

------------------------------------

Tarih 31 Ağustos 2009. Yer Ankara Asaş Stadyumu. Ankaraspor-Galatasaray Turkcell Süper Lig maçı. Skor Ankaraspor: 0-Galatasaray:0

Dakika 59: Elano oyundan çıkar-Kewell oyuna girer
Dakika 59: Baros oyundan çıkar-Nonda oyuna girer
Dakika 72: Keita oyundan çıkar-Aydın oyuna girer

Maç sonucu: Ankaraspor: 0 - Galatasaray: 2

Değişiklik raporu:

Kewell: 1 gol
Nonda: 1 gol
Aydın: 1 asist

.....ve bu hikaye sürer gider....O sırada Etiler'de oturan bir spor yazarı, ertesi gün gazetede "İşte ben söyledim, Keita'yı Rijkaard sevmiyor, Aydın kenarda göründüğünde Keita çıkacak diye evdekilere söyledim" cümlesini yazmaya hazırlanmaktadır....Backspace tuşu devreye girer.......

9 yorum:

bombe_ekran dedi ki...

31 ağustos 2009 FD.. evet o kadar oldu :)) yaşlandık artık :))

Aceto Balsikimo dedi ki...

Bu tip rotasyonları ve hamleleri bu kadro yapısında çok göreceğiz. Kişisel fikrim bir şekilde kopacaktı maç kırılma anı bekliyordu evet değişikler etkili oldu ama asla 0-0 bitmeyecekti maç. Baros biraz toparlamalı kendini Nonda nota vermeye devam ediyor bakalım ne olacak sonunda..

Northx dedi ki...

Uncal Hılıç Etiler'de oturuyor benim bildiğim.

Galatasaray ilk puanını kaybettiğinde şimdi tırnaklarını yiyenler salya saça saça neleri eleştirecekler bir dosyasını hazırlamak istiyorum. Eleştirecekleri şeyler spekülasyon değil de oyun anlayışı üzerine şahsi fikirler olsa keşke de en azından merak uyandırsa.

Flying Dutchman dedi ki...

@aceto balbilmemneko

bu nickin sebebi nedir merak ettim

Serhat dedi ki...

Buna da çok önemli bir teknik direktör hamlesi demeyelim yahu. Öndeki 3 adamı çıkarıp diğerlerini koydu. Evet sonradan giren 3 oyuncunun da golde payı vardı ama zaten GS'nin gollerinde genelde önde oynayan 4 kişinin payı vardır :)

Flying Dutchman dedi ki...

@Serhat o zaman Euro 2000 finalinde Roger Lemerre'in hamlesine de demeyelim. Gollerı sonradan giren Wiltord ve Trezeguet attı, pası da Pires verdi, e zaten Fransa'da da öndeki adamlar golleri atıyor. :)

Burada önemli olan oyundan çıkanla girenin arasındakinin yarattığı farktır. Hayır biz Ümit Karan'ın çıkıp Mehmet Güven'in girdiği, Ribery'nin çıkıp Sabri'nin girdiği, Volkan Yaman'ın skoru değiştirmesi için sahaya yollandığı günleri de gördük son 3-4 senede o yüzden sevindirik oluyoruz böyle şeyleri görünce...

Serhat dedi ki...

@Flying Ducthman
Ben de sevindirik oluyorum bir GS'li olarak :) Ama bu kadro genişliğinin getirdiği bir durum, önemli bir td hamlesi olarak görmüyorum yine de :)

aksilaz dedi ki...

Elano neden bu kadar pasif onu çözemiyorum. Forvetin arkasında yattı 60 dakika. konfederasyon kupası oynadı bu adam. Bu kadar güçsüz olmaması lazım. Dünkü performansı korkuttu beni açıkcası.

alt + 168 dedi ki...

2.golden sonra arkadaşa anlatmıştım flying dutchman'in böyle bir serisi var tam oraya girmelik diye.