13 Eylül 2009 Pazar

NEW YORK'UN ÇİNGENESİ



"Williams kardeşlerden, ekseriyetle de "insan irisi" Serena'dan neden nefret edilir?" sorusunun cevabı. TSİ 04:00 sularında Amerika Açık bayanlar yarı finalinde "comeback queen" Kim Clijsters karşısında setlerde 1-0, ikinci sette de 6-5 ve 30-15 geride iken, servis attığı oyunda ayak hatası yapıyor ve durum 40-15'e geliyor. 2 kez Belçikalı için maç puanı. İlk seti kaybedince raketini yerden yer vuran Serena bu sefer de ayak hatası kararını veren uzakdoğu asıllı çizgi hakemine saldırıyor. Raketini tehditkar şekilde ona tutarak 30 saniye boyunca saydırıyor. Sonuç çizgi hakeminin, baş hakemle ve saha komiserleriyle görüşmesi ve diskalifiye. Konuşmalardan anlıyoruz ki Serena Williams çizgi hakemine bir kaç kez "you don't know fuckin" (bir bok bilmiyorsun) ve "I would kill you" (seni öldürürüm) demiş. Böylece Justine Henin'a bitch demesinden sonra bir kez daha o nefret etiğimiz tarafını göstermiş oldu. Yarın daha geniş bir yazı yazacağız. Bayanlar finali, Caroline Wozniacki-Kim Clijsters maçı bu akşam.

Bu aynı zamanda 2006 Wimbledon'dan beri geçen 12 Grand Slam'den sonra herhangi bir Slav tenisçi ve Williams kardeşlerden birisinin olmadığı ilk final.

10 yorum:

turhanatakan dedi ki...

wozniacki polonya asıllıymış:)

Flying Dutchman dedi ki...

yok onu biliyorum da ben ülke bazında aldım.

Pads dedi ki...

@Dutchman,

O niyetle kullanmadığını biz bilsek de gayet ırkçı gözüken ve rencide edici bir başlık olmuş, değiştir istersen.
Ben roman olsam gayet alınırdım şu başlıktan. Bence sen de.

Kaspar! dedi ki...

Serena Williams klasını ortaya koydu yeniden.

İşin üzüldüğüm kısmı, Clijsters'ın şu maçın ardından finale çıkmanın sevincini yaşayamaması. Hatta üzüntüsünü yaşaması bile diyebiliriz.

Flying Dutchman dedi ki...

@Pads elbet o anlamda kullanmadım

çingeneden kastım Gypsy değil...Bunu ayıracağını düşünüyorum okuyucuların, açıklamama ön ayak olduğun için sağol.

Adsız dedi ki...

allam williamslardan toptan kurtulmayı nasip et bize.. amin! :))

Dem Coetzee dedi ki...

Espn.com haberin detaylı şekilde okudum."I swear to God I'm going to take this f.... ball and shove it down your f..... throat, you hear that? I swear to God.".Serenanın şu ettiği cümle kavgada söylenmez.
Oxford sözlükte baktım "shove it" kelimesi başlı başına özeti sayılır durumun.İşte bu yüzden bir numara diyesim geliyor ama tenis tarihinin en başarılı şımarık kardeşleri sonuçta.Sürpriz olmazsa Kim kupayı kaldırır .Atletlerin büyük yarışlardan önce hamile kalıp , kürtaj olmalarında vücutlarına anormal bir etki yaptığını duymuştum.Anne olmakta Kim Clijster da böyle bir etki yaratmış olabilir mi acaba merak içersindeyim.Geçen postun sonuna(US.Open 2009:İlk Haftanın ardından) "Yürü be Flaman kızı"diye yazmıştım tamamını getirecek inşallah.

Ahmet Bozada dedi ki...

gece 3:30'a kadar sabrettim, bu iş bu gece de yatacak deyip yattım. Serena çaçarozu kendine yakışanı yapmış. Tenis dünyasının williams'lardan kurtdulduğu gün kurban kesmek lazım :)

K. A. dedi ki...

Kim ne güzel döndü Wta'ye. Dünyanın 1 numarasıyım diye gezen Serena'ya bir numara ya da en basitinden sporcu nasıl olur onun dersini verdi Kim. Sabah 05:50'de şu ana canlı tanık oldum ya. Kim'in maç sonrası görüntüsü bile kendisine olan hayranlığımı bir kat daha arttırdı. Jelena Jankovic destekleniyor FD'de;ama Kim'de ne güzel döndü be. Juju'da gelse tam olsa.

Beercholic dedi ki...

williamslar'ı seviyoruz.. :)