27 Ekim 2010 Çarşamba

ÖMRÜMÜ YEDİN ALCANZAR

























Aşağıda bahsettim, Yıl 1991, yaş 10, Ümraniye adını hatırlayamadığım bir kasetçi, içeri giriş.

-Amca, Alcanzar'ın kaseti var mı?
-...sessiz bi şekilde kaseti veriş ve vermeden önce "neymiş lan bu" bakışı...

Ömrümün değiştiği an bu andır....Dizinin sonunda bizim Capetillo oğlan hatunla izdivaca erdi mi bilmiyorum, hatırlamıyorum da. Ama anın şerefine, Alcanzar Una Estrella, bizde MagicBox'da "Yıldıza Ulaşmak" adıyla yayınlanan dizinin soundtrack albümünden (evet soundtrack albümü de var) geliyor. Eduardo Capetillo ve Quiero Estar Contigo....Güzel şarkıymış lan ne var...Ortaokulda bu diziyi izlemeyeni uzun eşekte yastık yapardık ey gidi günler....Sonra bu Capetillo oğlan Thalia'yla da 1-2 dizide oynadı sanırım...

2 yorum:

Adam dedi ki...

vay be, nasıl da unutmuşum. şu diziden ne nefret ederdim arkadaş. orta 3 e mi ne gidiyordum o zamanlar. soundtrack a gerek yoktu bizim için. sınıftaki kızlar paso bu dizinin şarkılarını söylerdi.

Gorky dedi ki...

bu adam sayesinde ticaretle tanıştım, okul yolunda kırtasiye satan bir amcadan bu adamın kartpostallarını alıp, sınıftaki kızlara satardım.. Tom Cruise'da iki nolu sermayemdi o ara..

Forza Capetillo..