6 Aralık 2010 Pazartesi

GENÇKAN - KENDİMİ KONTROL EDEMİYORUM



Bugün HGTO'ya (Hayatına Gençkan Toslamış Olanlar) derneğine yeni bir üye katmamdan hareketle, hala görmeyen vardır diye Türk müzik tarihinin en sansasyonel şarkısı ve klibini buraya da alıyorum. Şarkı ayrı bir efsane klip ayrı bir efsane, elektro gitar sesi çıkaran klasik gitarıyla Gençkan zaten klibin yıldızı ama ben özellikle arka güruhta, özellikle 50. saniyede döktüren beyaz pantolon mavi gömlekli arkadaşa dikkat çekmek istiyorum. Medeni cesaret budur arkadaş...Lan aslında solo da fena değil ha...Bu şarkı mı yoksa Hey Corç Versene Borç mu daha absürd hala karar veremedim...Gerçi bu şarkı buram buram özeleştiri de içermektedir, nitekim Gençkan şarkının bir yerinde "herhalde ben deliyim, söylerim saçma sözler" der...

Nasıl duygu bilsiniz
Siz de bir gün delirsiniz
İnsanlar yabancı
Dünyayı bir görseniz

4 yorum:

91 dedi ki...

bu sefer güldürmedi :(

kalabay dedi ki...

1.40 'da da messi kadraja girmiş

alchoburn dedi ki...

stüdyo kayıtlarında kullanılan elektro gitarın gençkan'ın delilik ettiği bir anda kırılması sonucu bu klipteki sekanslar klasik gitarla çekilmiştir. böyle de bi klip yani.

Hemşo dedi ki...

unutmuştum, hatırladım.

"delirsiniz"