31 Temmuz 2009 Cuma

TRANSFERDE TWITTER DÖNEMİ



















Bu Twitter denen, külliyen ziyan bulduğum fasilite hakkında bir şeyler yazmanın vakti geldi de geçiyor diye düşünürken, bir de futbol dünyasından beni gazlayan bir örnek gelince es geçmek yanlış olur diye düşündüm artık. Zamanında daha transferi bitmemesine rağmen, facebook profiline "Ashley-Paul, Fulham'a gidiyor, dua edin" yazan ve kulüpten ceza alan Crystal Palace'lı 19 yaşındaki oyuncu Ashley-Paul Robinson ile ilgili bir yazı yazmıştık. Youtube, facebook gibi internet dünyasının çılgınlıklarından sonra, benim ne eksiğim var diye twitter da futbol dünyasına adım attı Darren Bent sayesinde. Dediğim gibi bu twitter'la ilgili düşünceleri başka bir yazıya bırakıp olaya geçelim.

Darren Bent, Tottenham'dan ayrılmak istiyor belli bir süredir. Sunderland kendisine talip ve 9 milyon poundu gözden çıkarmış durumda, ama Spurs başkanı Darren Levy 16.5 milyon pound gibi bir rakam istiyor Bent için. Öncesinde 2 gün öncesine gitmek lazım. Tottenham çarşamba günü sezon öncesi hazırlıkları için Çin'e gidiyordu. Uçağa binildi, kemerler dahi bağlandı, tam o sırada uçağa gelen bir telefon Darren Bent için Tottenham ve Sunderland kulüplerinin anlaşma aşamasında olduğunu bildirdi. Bent kemerlerini çözdü, uçaktan indi, çoktan uçağa alınmış bavulları piste indirildi ve Çin'e gitmedi. Gitmedi ama kulüpler hala anlaşmış değil. Bu yüzden de adam hafiften zıvanadan çıkmış ama bu çıkışı yanlış yere yansımış. Twitter'daki sayfasına "Çileden çıkmış durumdayım. Neden kolaylık göstermiyorlar, Hull veya Stoke City'e mi gitmek istiyorum? Hayır. Sunderland'e mi gitmek istiyorum? Evet. O zaman vakit harcamayı bırak kahrolası Levy" yazmış (tam mesaj Seriously getting p***** off now. Why can’t anything be simple. It’s so frustrating hanging round. "Sunderland are not the problem in the slightest. Do I wanna go Hull City? NO. Do I wanna go Stoke? NO. Do I wanna go Sunderland? YES. So stop f****** around Levy). Tottenham yöneticilerinin kulağına giden bu haberden sonra da hakikaten böyle bir şeyin olup olmadığını araştırmaya başlamışlar. Kulüp halen Bent'e ulaşamadı. Ulaşırlarsa başkan Levy bir elden geçirecek tabi Bent'i.

25 yaşındaki oyuncu geçtiğimiz sezon 43 maçta attığı 17 golle Tottenham'ın en golcü adamıydı ama Peter Crouch ve muhtemel Klaas-Jan Huntelaar transferi onun ikinci plana atılmasına sebep olabilir. Yeni neslin bireysel isyan alanı belli oldu. Twitter. Hay oturayım twitterınıza, Bent sen de dahil.

6 yorum:

pclion dedi ki...

NBA'de baya popüler bir nane bu Twitter. Ben de pek haz etmiyorum açıkçası. Hesabım var ne olur ne olmaz diye ama kullanmıyorum pek..

hadesperado dedi ki...

bu twitter nanesinde, türk görsel medyasından bazı şeyleri de okuyoruz... ;)

siriusjames dedi ki...

şu twitter ne işe yarar hala tam olarak çözebilmiş değilim. facebook'taki statuslerle aynı görevi görmüyor mu bu şey?

alt + 168 dedi ki...

zlatan barca'ya gitmeden 2 hafta önce twitterına "time to learn spanish" ve "i won everything in italy, wanna new challange" gibi şeyler yazmıştı.

Minero dedi ki...

Meğer ne mene birşeymiş bu Twitter...

Ortega dedi ki...

Hıncal ne zaman twitter'a bok atacak merak ediyorum. Gazetecilik öldü. Muhabirler artık haberi twitter'dan takip ediyorlar falan diyerek :D